וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הביסה 0:4 את שיקגו פייר במשחק הוקרה לבסטיאן שווינשטייגר

אלופת גרמניה נפרדה מקשר העבר שלה במשחק חגיגי באליאנץ ארנה והוא שיחק במחצית הראשונה בקבוצתו הנוכחית ובשנייה אצל הבווארים. גנאברי (7), ואגנר (38), רובן (60) ושווינשטייגר (83) כבשו

אוהדי באיירן מינכן נפרדים משחקן העבר בסטיאן שווינשטייגר. GettyImages
אוהדי באיירן מינכן במחווה לשווינשטייגר/GettyImages

באיירן מינכן קיימה הערב (שלישי) משחק פרידה מאחד השחקנים הגדולים שלה בשני העשורים האחרונים. בסטיאן שווינשטייגר הגיע למשחק ראווה באליאנץ ארנה יחד עם קבוצתו הנוכחית שיקגו פייר. שווינשטייגר, שגדל בנוער של באיירן ובסך הכול בילה במועדון 17 שנה ברציפות בין 2015-1998, הגיע למינכן ביחד עם אשתו טניסאית העבר, אנה איבנוביץ' ושיחק במחצית הראשונה עם הקבוצה האמריקאית ובשנייה עם קבוצתו לשעבר. בסך הכול שווינשטייגר זכה עם באיירן בשמונה אליפויות ושבעה גביעים כמו גם בליגת האלופות. בנוסף, הוא זכה עם נבחרת גרמניה בגביע העולם ב-2014.

המשחק עצמו הסתיים ב-0:4 לבאיירן מינכן, שכל שחקניה לבשו את החולצה מספר 31 שמזוהה עם שווינשטייגר בבאיירן מינכן. הבווארים פתחו בהרכב שולי מאוד, אבל ביצעו המון חילופים ובסופו של דבר כמעט כל הבכירים שיחקו. סרג' גנאברי כבש את השער הראשון כבר בדקה השביעית, סנדרו ואגנר הכפיל בדקה ה-38. אריאן רובן נכנס בדקה ה-60 לשחק וכעבור שלוש דקות בלבד הוא כבש את השלישי של הבווארים. בדקה ה-83 הגיע הרגע הגדול של המשחק כששווינשטייגר בעצמו כבש עבור באיירן מינכן וקבע את תוצאת המשחק, 0:4.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן שיקגו פייר. AP
קבלת הפנים לה זכה שווינשטייגר/AP
בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן לשעבר. GettyImages
שווינשטייגר בפעולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully