וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מאשרים: "הפערים עם פלקושצ'נקו קטנים, יסכם בימים הקרובים"

28.8.2018 / 12:38

אחרי הפגישה עם הקשר ושטקוס, הישראלי אמור לחתום לארבע שנים. הליטאי שוקל בחיוב את ההצעה החדשה, במסגרתה ירוויח קרוב ל-200 אלף דולר. קלינגר לשחקנים: "אל תבואו 'נפוחים' עכשיו"

צילום מסך

אחרי הניצחון הגדול 0:5 על מכבי נתניה, בהפועל חיפה החלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, לאחריו תצא לפגרה. המאמן ניר קלינגר כינס את השחקנים בעקבות הניצחון האחרון ואמר להם: "עם כל הכבוד לניצחון, אני מקווה שלא תבואו 'נפוחים' עכשיו. אם נאמין, אנחנו יכולים לעשות עונה לא פחות טובה מאשר בעונה שעברה".

עוד בנושא
הפועל חיפה נפגשה עם שטקוס ופלקושצ'נקו. הציעה חוזים ארוכי טווח
בעקבות הצפיפות בחלק הקדמי: אלבז יעזוב לקראת סיום החלון?

שחקן הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו בועט. יוסי ציפקיס
קיבל הצעה גבוהה בהרבה מאשר חוזה הבסיס הנוכחי שלו. פלקושצ'נקו/יוסי ציפקיס

במועדון אישרו את הידיעה לפיה נערכה, בהוראת הבעלים יואב כץ, פגישה בין ההנהלה לארנסטס שטקוס ומקסים פלקושצ'נקו, להם הוצעו חוזים לשלוש וארבע שנים בהתאמה. על פי ההערכות, פלקושצ'נקו קיבל הצעה של כ-140 אלף דולר לעונה לארבע שנים - הצעה גבוהה בהרבה מאשר חוזה הבסיס הנוכחי שלו. שטקוס, שמרוויח 160 אלף דולר לעונה, קיבל חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-200 אלף דולר. "הפערים עם פלקושצ'נקו קטנים, מאמינים שיסכם בימים הקרובים", אישרו הבוקר במועדון. שטקוס ביקש לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי ההצעה שהוגשה לו.

אחרי הצטרפותם של שון גולדברג ובן אז'ובל, נראה כי במועדון לא יצרפו שחקנים חדשים. עדיין לא ברור האם אלי אלבז יישאר, אבל ההחלטה לא תתקבל השבוע. שחקנים העריכו כי ההחלטה עשויה להתקבל במהלך הפגרה, כלומר לאחר המשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully