וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הצפיפות בחלק הקדמי: אלבז יעזוב לקראת סיום החלון?

27.8.2018 / 8:22

במועדון כבר החליטו להשאיר את החלוץ, אבל חזרת פפאזוגלו והחתמת אז'ובל עשויות לשנות את התוכניות. הגעת החלוץ התאפשרה בזכות מעורבות אנשי עסקים. מקורב לעסקה: "בניגוד לפרסומים, אז'ובל מעולם לא סיכם בפתח תקוה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהגיעה לסיכום עם בן אז'ובל, הפועל חיפה תודיע היום רשמית על הצטרפותו של חלוץ הפועל עכו שהושאל אתמול תמורת 225 אלף שקל. כזכור, מיד לאחר המשחק מול אטאלנטה פורסם כי הקבוצה החליטה לחזור לאופציית אז'ובל ופניה נעשתה מיד לראשי הפועל עכו. מאז ועד אתמול בבוקר ניסו במועדון לסגור את העסקה, אולם אז ההצעה של פתח תקוה שנכנסה לתמונה עיכבה מעט את ההעברה.

הלוזונים כבר סיכמו עם עכו את המחיר עבור מחצית מכרטיסו (450 אלף שקל) אך לא סיכמו עם הפרטים עם השחקן. מאוחר יותר, בעקבות לחץ שהפעיל השחקן על סוכניו, הוחלט לנסות ולסכם את העסקה בהשאלה מול יואב כץ. אז'ובל, שסירב בשעות הבוקר לעסקה במסגרתה יעבור בהשאלה, הסכים לעשות זאת לאחר שבהפועל חיפה הסבירו לו שאם ירשים ירכשו אותו בתום העונה תמורת 600 אלף שקל. "ההצעה של פתח תקוה הייתה טובה יותר, אבל בניגוד לפרסומים שונים - הוא מעולם לא היה קרוב לשם משום שלא סיכם את תנאיו", סיפר מקורב לעסקה. יש לציין כי קבוצת אנשי עסקים הייתה מעורבת במהלך ותרמה להגעתו של השחקן.

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יעזוב למרות השער שלו? אלי אלבז/ברני ארדוב

בהפועל חיפה סגרו את הסגל בשלב זה, אם כי נשקלת אפשרות של מהלך נוסף שיתבצע בחלק האחרון של החלון. אחרי ההגעה של שון גולדברג וההחלטה להשאיר את אלי אלבז, יואב כץ הודיע כי התקציב לעונה הקרובה נגמר. במועדון לא פסלו אפשרות לפיה אלבז יבקש לעזוב אם יהפוך שוב לשחקן ספסל עד סוף החלון. "פפאזוגלו חוזר מהרחקה, לאז'ובל הובטח שיהיה שחקן משמעותי, כך שלמרות השער יכול להיות שדברים ישתנו", אמרו במועדון. אלבז עצמו ציפה כי לאור השער שכבש והשבחים שקיבל מניר קלינגר לאחר המשחק, במועדון יוותרו על חלוץ נוסף.

הפועל חיפה צירפה עשרה שחקנים העונה. בתחילת החלון את אלבז, רועי שוקרני, גיא חדידה, חן דילמוני, גיא משפתי ונס זמיר ומאוחר יותר הוסיפה את אלמוג בוזגלו, תנאסיס פפאזוגלו, שון גולדברג ואז'ובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully