וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב פועלת להשארתו של פדרו גלבאן בישראל: "ניתן לו את הכבוד הראוי"

28.8.2018 / 8:53

אחרי שמשטרת ההגירה הגיעה לביתו של גלבאן במטרה לגרשו מהארץ, שרת התרבות והספורט הודיעה שהיא מנסה להסדיר עם משרד הפנים את השארתו: "מגיע לו כשחקן זר שנתן את כל כולו לכדורגל הישראלי, לא אשקוט, מקומו של גלבאן בארץ"

צילום מסך

לאחר האירוע שעבר אתמול (שני) הכדורגלן פדרו גלבאן, במהלכו הגיעו לביתו שוטרי משטרת ההגירה במטרה לגרשו מהארץ, פרסם הבוקר משרד התרבות והספורט הודעה בה נכתב: "שרת התרבות והספורט מירי רגב ואנשי משרדה פועלים מזה מספר שבועות מול משרד הפנים על מנת להסדיר את שהותו של השחקן הארגנטינאי פדרו גלבאן בישראל" .

בהודעת המשרד מצוטטת השרה רגב: "תרומתו האדירה של פדרו גלבאן וסיפורו האישי מוכרים לי היטב. אני ערה לנושא והוא אינו זר לי כלל. אני ואנשי משרדי פועלים זה מספר רב של שבועות במספר מישורים ואמצעים במטרה להשאיר את גלבאן בארץ כשחקן פעיל בקבוצת הפועל תל אביב".

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בשורות חיוביות עבורו. גלבאן/ברני ארדוב

עוד הוסיפה השרה רגב ואמרה: "פניתי באופן אישי והמלצתי לשר הפנים, אריה דרעי למתן אזרחות עבור גלבאן בגין תרומתו לענף הכדורגל בארץ. בנוסף פעל מנכ"ל משרדי מול מנכ"ל רשות ההגירה וכן הועברה המלצת משרד התרבות והספורט למשרד הפנים למתן אשרת עבודה.

"אני בטוחה ומאמינה שכלל הפעולות אותן נקטנו יישאו פרי ונצליח להבטיח את הישארותו של גלבאן בארץ ובכך ניתן לו את הכבוד הראוי המגיע לו כשחקן זר שנתן את כל כולו לכדורגל הישראלי.

"לא אשקוט ואמשיך ללחוץ מול כלל הדרגים הרלוונטיים עד שמשימה זו תושלם. מקומו של גלבאן בארץ וראוי שכך יוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully