וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: הפורוורד האמריקאי ג'יימס קלי סיכם את תנאיו

27.8.2018 / 8:06

הפורוורד (25, 1.96) ששיחק אשתקד בקוראה צפוי להיות הזר הרביעי שחותם בשורות הקבוצה מגן נר ויחבור לאיאן מילר, בריאנט קרופורד וקאדים ג'ק. היה מכוכבי אוניברסיטת מארשל בשנת 2016

AP

הפועל גלבוע/גליל סיכמה את תנאיו של הפורוורד האמריקאי ג'יימס קלי והוא צפוי להשלים את הסגל של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. בשבועות האחרונים ניהלו בגלבוע מגעים עם מספר רב של שחקנים בעמדה מספר 4, אך לא הצליחו לבצע את ההחתמה האחרונה, וכעת נראה שקלי יהיה זה שישלים את הסגל אחרי שהתנאים בין הצדדים סוכמו.

קלי (1.96 מ', 25) החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת מיאמי, אליה הגיע מג'וניור קולג', אך אחרי תקופה בה לא פרץ עזב והגיע לאוניברסיטת מארשל בה היה אחד מכוכבי קונפרנס USA ורשם 20.1 נקודות ו-9.8 ריבאונדים למשחק. לאחר קריירת המכללות שלו עלה לכותרות אחרי שנעצר כשבאמתחתו כמות גדולה מאוד של מריחואנה, משקל, שקיות קטנות וכסף מזומן. בעונה שעברה שיחק במדי צ'נגוואן מהליגה הקוריאנית, ורשם 21.3 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק. לאחרונה נבחן בליגה הצרפתית אך שוחרר.

הסגל של אריאל בית הלחמי כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים זרים - הגארדים איאן מילר ובריאנט קרופורד ושחקן הפנים קאדים ג'ק. הסגל הישראלי של האדומים הוא מהצעירים בליגה ובו נמצאים הקפטן חואקין שוכמן, טל קרפלס, יחזקאל סקוורר, בן אלטיט, שון לבנובסקי, אריאל נבון ונתנאל ארצי.

שחקן מכללת מארשל ג'יימס קלי. AP
לאחרונה נבחן בצרפת. קלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully