וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.8: סטרוטמן בדרך למארסיי, ברצלונה בונה על סלאח

רומא ומארסיי סיכמו על העברת הקשר ההולנדי תמורת 25 מיליון יורו והוא יחתום לחמש שנים אם יעבור בדיקות רפואיות, דיווח: הקטלאנים יציעו 250 מיליון יורו לליברפול עבור המצרי בקיץ 2019

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

שמועות

* רומא ומארסיי סיכמו: קווין סטרוטמן יעבור לצרפתים תמורת 25 מיליון יורו פלוס 3 מיליון יורו בונוסים. ההולנדי יגיע מחר לבדיקות רפואיות ואם יעבור יחתום לחמש שנים.

* ב"דון באלון" מדווחים: ברצלונה סימנה את מוחמד סלאח כמחליף האולטימטיבי לליאונל מסי ומתכוונת להציע לליברפול 250 מיליון יורו כדי לרכוש אותו בקיץ 2019.

* איבן ראקיטיץ' שם קץ לשמועות על מעבר מברצלונה לפ.ס.ז': "היו לי פה ארבע שנים נהדרות ואני מצפה לעוד הרבה שנים כאלו. לשחק במועדון הכי טוב בעולם זה הדבר הכי גדול שיש".

* למרות שאופ"א בודקת מקרוב את ההעברות של פריס סן ז'רמן והאם היא עברה על חוקי הפייר פליי, ב"סאנדיי אקספרס" טוענים שאלופת צרפת תציע לטוטנהאם כ-100 מיליון ליש"ט על כריסטיאן אריקסן.

* על פי דיווח ב"הסאן", מונאקו מעוניינת בקשר צ'לסי ונבחרת אנגליה, רובן לופטוס צ'יק. הקבוצה מהנסיכות עשויה להגיש הצעה להשאלה עם אופציית רכישה.

* יובנטוס מנסה לשים יד על אחד הכישרונות הצעירים הבולטים בצרפת, המגן השמאלי של אנז'ה, ריאן אייט נורי בן ה-17. גם ר.ב. לייפציג מעוניינת בבלם.

* יוליאן דראקסלר יקר מדי עבור סביליה, שכנראה תרד מהאפשרות לצרפו מפריס סן ז'רמן. האנדלוסים עדיין מעוניינים בשחקן אחר מהליגה הצרפתית: חלוץ ליון, מריאנו דיאס.

* מי שעשוי לעזוב את סביליה הוא לואיס מוריאל, שמעמדו נחלש בעקבות הגעתו של אנדרה סילבה. ספורטינג ליסבון מעוניינת בקולומביאני הבינלאומי.

* באנגליה ממשיכים לדווח שרומן אברמוביץ' שוקל למכור את צ'לסי אחרי כ-15 שנה. איש העסקים שלא מורשה להיכנס לאנגליה, צפוי לדרוש סביב 2 מיליארד ליש"ט.

* אביו של אדן הזאר טוען שבנו היה עוזב את צ'לסי ועובר לריאל מדריד אם זינדין זידאן לא היה עוזב: "זה יכול היה להיות סיפור אחר לגמרי אם זידאן היה ממשיך. אני לא יכול להגיד מה קרה. אולי לריאל יש מדיניות לתת הזדמנויות לצעירים. לאדן יש עוד עונה בחוזה עד הקיץ הבא, וזה עדיין אפשרי שהוא יגיע לריאל".

* שחקן הכנף של פיורנטינה ונבחרת איטליה, פדריקו קייזה, 20, טוען שקבוצתו דחתה הקיץ הצעות עליו בסך 70 מיליון יורו מצ'לסי, יונייטד וליברפול.

* ברצלונה עוקבת אחרי שני כישרונות צעירים מבוקה ג'וניורס: הבלם בן ה-19 לאונרדו באלרדי והקשר בן ה-18, אגוסטין אלמנדרה.

קווין סטרוטמן רומא. GettyImages
רודי גרסיה רוצה איחוד. סטרוטמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully