וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלפפון החם של הקיץ: סוכמה השאלתו של בן אז'ובל להפועל חיפה

26.8.2018 / 20:28

חלוץ הפועל עכו שהיה מחוזר גם על ידי מכבי פתח תקוה יעבור בהשאלה תמורת 225 אלף שקל עם אופציה לרכישה ב-600 אלף על 90 אחוז מכרטיסו בתום העונה. קלינגר על אלבז: "לפעמים מרגיש גמור ופתאום אתה מלך העולם"

שחקן הפועל עכו בן אז'ובל. לירון מולדובן
בסוף הוא בהפועל חיפה. בן אז'ובל/לירון מולדובן

אחרי סאגה ארוכה, הפועל חיפה מצאה חלוץ: מחזיקת הגביע סיכמה עם הפועל עכו על השאלתו של בן אז'ובל תמורת 225 אלף שקל ואופציה לרכישה ב-600 אלף על 90 אחוז מהכרטיס בתום העונה. כל שנותר הוא שהשחקן יחתום סופית. כזכור, כץ כבר הציע חצי מיליון שקל בעבר ונדחה, כאשר בעכו סירבו להצעה וטענו כי מכבי פתח תקוה מנהלת עמם מו"מ ומנסה לסכם את העסקה בהקדם האפשרי.

הפועל חיפה איבדה הקיץ את שני השחקנים המובילים שלה בהתקפה - את אלון תורג'מן ועדן בן בסט ושם מקווים שבן אז'ובל ישחזר את היכולת הטובה שהציגה בהפועל עכו.


עוד בנושא

פתיחה מושלמת לליגה: 0:5 גדול להפועל חיפה על מכבי נתניה
ניר קלינגר חוגג את ההצגה: "עשינו לשחקנים ריענון מוחי"

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם דור מלול. ברני ארדוב
כץ מיהר להוריד את השחקנים לקרקע. הפועל חיפה חוגגת/ברני ארדוב

אחרי ההדחה מאירופה, שחקנים בהפועל חיפה חששו מאוד שהקבוצה לא תגיע מוכנה לליגה. אחרי שהקבוצה הנחילה אתמול (שבת) תבוסה גדולה למכבי נתניה, שחקנים חגגו בחדר ההלבשה ומי שצינן את ההתלהבות היה הבעלים יואב כץ שניסה להוריד אותם לקרקע. "אסור להסתנוור. זה לא היה משחק של 5:0, אלא של 1:0 קטן, אולי 2:0. עכשיו אנחנו צריכים לחזור לקרקע", אמר הבעלים. "מכבי נתניה עשתה הרבה שגיאות. זאת קבוצה מצוינת, אבל הם טעו ובגלל זה הצלחנו להביס אותם. לא כל קבוצה תעשה שגיאות כאלה. אנחנו צריכים לבוא למשחק הבא עם יותר לחימה ונחישות".

במועדון החליטו להשאיר את אלי אלבז בסגל, בעוד שהמצב לגבי רועי שוקרני לא ברור. הקשר מורשה להתאמן עם הקבוצה, אבל לא נכלל בסגל וישוחרר רק אם תגיע הצעה לגביו. קלינגר אמר על סאגת אלבז: "אלבז לקח את עצמו בידיים, באימונים הראה שהוא רוצה לשחק והוא מנצל את הסיטואציה. זה הסיפורים היפים בכדורגל, שאתה מרגיש גמור ובחוץ ופתאום אתה מלך העולם. אני לא נגדו. הרגשתי אותו, ישבתי עם הצוות וחשבנו מה מתאים לשיטה הזאת. אלבז התאים ושיחק. זה נורא פשוט. אין עניינים שמעבר".

יואב כץ התייחס גם הוא למצבם של שוקרני ואלבז כשאמרו: "לאחר המשחק הוסיף הבעלים: "אני שמח שאלי אלבז חזר והיה לו משחק מצוין. הוא בהחלט יישאר בסגל שלנו. מה יקרה עם שוקרני? אני לא יכול לומר בשלב זה. היה מתח בין ניר לאלבז וזה נגמר. דברים כאלו קורים. נס זמיר הוא שחקן מוכשר ששיחק בליגה נמוכה יותר, כל המשחקים שבהם הוא שיחק עד עכשיו הוא היה מצוין, אבל למרות השערים אנחנו צריכים עדיין להתחזק בחלק הקדמי. אני חושב שההגנה שלנו לא הייתה טובה במחצית הראשונה, אבל החיזוק יגיע בחלק הקדמי".

ניסו קפילוטו התייחס לשיתוף הפעולה עם הרכש החדש שון גולדברג וליכולת של ההגנה: "שון שחקן חכם, הוא מבין את המשחק ואנחנו חמישייה מאוד חזקה שיודעת מה לעשות יחד. גם כשהובלנו חשבנו מה עושים אחורה, כי אנחנו חושבים קודם כל מה לעשות מבחינה הגנתית". על היכולת שלו אמר: "אני מאוד רוצה להיות בנבחרת, אני מוכיח די הרבה שמגיע לי במשחקים. ניקח את הניצחון הזה ונמנף אותו. לא ניכנס לשאננות. אין משחק קל בליגה, אפשר לנצח 5:0 ובמשחק הבא להפסיד. הראש בהפועל תל אביב".

עוד באותו נושא

0:5 ענק להפועל חיפה על מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully