וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "עשינו לשחקנים רענון מוחי", זמיר: "גם בחלום זה לא נראה כך"

מאמן הפועל חיפה ניסה להסביר מה הוביל ל-0:5 הענק מול מכבי נתניה: "אין אצלי חשבונות, מי שיילחם ישחק". זמיר שהצטיין: "כיף גדול". דראפיץ': "שחקנים פה כבר חשבו שאנחנו רצים לאליפות"

דיא סבע שחקן מכבי נתניה עם ג'ונתן בורנשטיין. ברני ארדוב
סבע ובורנשטיין המאוכזבים/ברני ארדוב

הפועל חיפה הביסה הערב (שבת) 0:5 את מכבי נתניה במחזור הפתיחה של ליגת העל. דור מלול (6), רסמוס סיוסטדט (44), אלי אלבז (45+2) ונס זמיר (58 ו-62) כבשו את השערים עבור האדומים. מכבי נתניה לא רק נראתה רע מאוד, בעיקר מבחינה הגנתית, אלא גם איבדה את עלי מוחמד שנפצע במהלך שהוביל לשער השני של המארחת ופונה באלונקה.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא מסתנוור. קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "הרגשנו השבוע שהשחקנים מחויבים, הרגשנו את זה באימונים, כולל אלה שקיבלו איזשהו רענון מוחי קל. אמרתי שהדלת פתוחה בפני כולם. הראיתי שאני לא עושה חשבונות, אני לא עושה חשבונות. אני רוצה שכל מי שמשחק יהיה מחויב וזה מה שהיה היום. אני חושב שלא רק אלי אלבז, אלא כל הקבוצה, אפשר היה לראות שהאנרגיה טובה כבר בגביע הטוטו. שברנו את הראש, שיתפנו את יואב בלבטים שלנו, החלטנו ללכת עם שיטה שונה בגלל הנסיבות. ידענו שנתניה משחקת בסגנון מסוים, היא קבוצה ברורה שמשחקת עם מעוין ושני חלוצים באמצע. התכוננו לזה בצורה מצוינות. הלכתי עם השחקנים שחמים, נס זמיר ואלי נתנו שערים באימונים ואני שמח שהיו טובים היום. אני חושב שאנחנו צריכים עוד חלוץ בקבוצה, בלי קשר. אני לא הרווחתי את אלי אלבז, הוא הרוויח את המקום בהפועל חיפה. יש לנו רוח מסוימת, אני לא מסתנוור או משתגע, יש לנו בשבוע הבא משחק קשה מול הפועל תל אביב. כל השחקנים יצטרכו להמשיך להילחם על מקומם".

קשר הפועל חיפה נס זמיר, שהצטיין, אמר: "בכורה שלא יכולתי לחלום עליה. עבדתי קשה אחרי שנתיים בליגה הלאומית. באתי לעבוד קשה ואני שמח שיצא לי לכבוש ולעזור לקבוצה. זה כיף גדול. אפילו בחלום זה לא נראה כך, זה כיף גדול". על היחסים עם קלינגר אמר זמיר: "האמת שהוא רצה אותי עוד כשהייתי בהפועל פתח תקוה וכבשתי נגד הפועל חיפה בגביע. הוא כל הזמן אומר לי שהוא מאמין בי ואני שמח שהחזרתי לו. דיברו שאין התקפה, אבל כולם נתנו עבודה קשה. חסרים לנו פאפאזוגלו ואלמוג, אבל כולם עבדו קשה ואני שמח שניצחנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:5 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שי ברדה עם סלובודן דראפיץ' מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא כך הם חלמו לפתוח את העונה. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "לא היינו אגרסיביים מספיק, חשבנו שאנחנו כבר רצים לאליפות. יש הרבה שחקנים צעירים שבאו לליגה הזו והיו צריכים לעלות מדרגה. חזרנו שתיים או שלוש מדרגות חזרה, אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהשתפר. יכול להיות שבאנו לא מספיק טובים ואנחנו צריכים להסתכל הלאה. הפסדנו פה ואנחנו צריכים עכשיו להתחיל להתכונן לסכנין. אנחנו צריכים לעשות כמה שינויים, הקבוצה הזו כישרונית מאוד. אנחנו צריכים להרים את השחקנים מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully