וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב עומר זכה במדליית כסף ושחר צוברי בארד באליפות אירופה בגלישה

הישגים יפים לגולשים בישראלים בתחרות דגם ה-RSX שנערכה בפולין: עומר הגיע לשיוט המדליות מהמקום השני ושמר על מעמדו, גם צוברי שסיים שלישי. מקום רביעי למאיה מוריס ואופק אלימלך

עריכת וידאו:ניר חן
יואב עומר (מימין) עם שחר צוברי. איגוד השייט, אתר רשמי
שני ישראלים על הפודיום. יואב עומר עם שחר צוברי/אתר רשמי, איגוד השייט

שני גולשים ישראלים השיגו היום (שבת) מדליה באליפות אירופה לבוגרים בדגם RSX. יואב עומר, שהגיע לשיוט המדליות כשהוא במקום השני, סיים אותו במקום הרביעי וכך בעצם שמר על מעמדו עם 64 נקודות שליליות והבטיח זכייה במדליית הכסף ובתואר סגן אלוף אירופה לבוגרים. בנוסף, עומר הוכתר לאלוף אירופה עד גיל 21. המדליסט האולימפי שחר צוברי, שעלה אתמול למקום השלישי, שמר גם הוא על המיקום שלו בעזרת המקום השלישי בשיוט המדליות והשיג את הארד עם 66 נקודות שליליות בתחרות שנערכה בסופוט, פולין.

אופק אלימלך מאילת סיים במקום הרביעי אחרי שניצח את שיוט המדליות. יואב כהן משדות ים דורג שישי באליפות אירופה לבוגרים וזכה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 21 אחרי שסיים שישי בשיוט המדליות.

בעקבות זכייתו במדליית הכסף באליפות אירופה, יקבל עומר מענק מיוחד בסך 28 אלף שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. שחר צוברי יקבל מענק מיוחד של 20 אלף שקלים על זכייתו במדליית הארד ומאמן הנבחרת גור שטיינברג יקבל סכום של 19 אלף שקלים.

עומר אמר לאחר השגת מדליית הכסף: "מתחילת השבוע הרגשתי טוב פיזית ומאוד שמחתי מהדרך שגלשתי. הייתי יציב ומיום ליום שמרתי על המיקום בטופ. אני שמח על היכולות שלי, אבל יודע שעדיין יש הרבה לאן להתקדם ולהשתפר. יש לנו נבחרת חזקה ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אני מאד שמח ששחר צוברי איתי על הפודיום. זה מאד חשוב לנבחרת ישראל".

צוברי הוסיף: "בסך הכל אני שמח. תמיד מרגש וכיף לסיים תחרות על הפודיום. הייתה עונה קשה וארוכה. אחרי אליפות העולם, שהייתי חולה ולא הרגשתי טוב, הייתי צריך למצוא כוחות מחודשים, עשיתי הכנה טובה ובאתי לפה. התחלתי את אליפות אירופה טוב, אבל בהמשך היא התקדמה קשה. הדברים לא הלכו חלק ומצאתי את עצמי במצבים קשים ולא נוחים. כל שיוט נלחמתי וידעתי שאסור לוותר. ידעתי שאני חייב להיות מרוכז ושצריך להילחם על כל נקודה. הגעתי למדל רייס, למרות שהיתה לי תחרות קשה, והצלחתי לסיים עם מדליה. מבחינתי זו הייתה תחרות בינונית, אני מסוגל להרבה יותר. אני שמח שלא וויתרתי והצלחתי לסיים במקום השלישי".

יואב עומר (מימין) עם שחר צוברי ועם מאמנם גור שטיינברג. איגוד השייט, אתר רשמי
זכו גם למענקים כספיים. יואב עומר עם גור שטיינברג ושחר צוברי/אתר רשמי, איגוד השייט

seperator

הגולשת מאיה מוריס מהפועל שדות ים תפסה את המקום הרביעי באליפות אירופה לבוגרות וזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 21. מוריס עלתה לשיוט המדליות מהמקום הרביעי הכללי. היא סיימה את המדל רייס במקום השישי והתברגה במקום הרביעי והמכובד. הפולנייה זופיה נוקטי-קלפאצ'קה הוכתרה לאלופת אירופה (שמינית במדל רייס), הרוסיה סטפניה אלפוטינה זכתה במדליית הכסף (שנייה בשיוט המדליות) ובריטית אמה ווילסון, שסיימה שלישית בשיוט המדליות זכתה גם במדליית הארד.

הגולשת נוי דריהן סיימה שביעית את שיוט המדליות, תפסה את המקום החמישי באליפות אירופה ובנוסף זכתה במדליית הארד באליפות עד גיל 21. קטי ספיצ'קוב, חברתה ממועדון השייט אילת, התברגה במקום השביעי באירופה אחרי שסיימה תשיעית במדל רייס ובנוסף דורגה רביעית באליפות עד גיל 21.

את נבחרת הנשים של ישראל בגלשנים מוביל המאמן פייר לקונט. את נבחרות הגלשנים של ישראל מוביל אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully