וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה כואבת: קינגסלי קומאן נפצע בקרסולו וייעדר כשלושה חודשים

הקיצוני הצרפתי של באיירן מינכן שנפצע במשחק הפתיחה מול הופנהיים (1:3) סובל מקרע ברצועות הקרסול השמאלי וייעדר תקופה ארוכה. קימיש: "כמעט בכיתי כשראיתי אותו שוכב על הדשא"

קינגסלי קומאן. GettyImages
פציעה קשה כבר בפתיחה. קינגסלי קומאן/GettyImages

באיירן מינכן הוציאה אמש (שישי) את הבונדסליגה לדרך עם 1:3 ביתי על הופנהיים אחרי קרב לא פשוט, אך שמחת הניצחון התערבבה מהר מאוד עם היוודע הבשורה על הפציעה הקשה של קינגסלי קומאן, הקיצוני הצרפתי הנהדר שנפצע בצורה קשה בקרסולו השמאלית והיום לאחר בדיקה שנערכה לו התברר שייאלץ להיעדר לפחות שלושה חודשים מהמגרשים.

קומאן, שנפצע ממש לפני ההפסקה סובל מקרע ברצועות הקרסול וירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי. קומאן חסר המזל נפצע גם בשלהי העונה שעברה והיה מושבת עד מאי. הוא הצליח לחזור לשחק אצל יופ היינקס ממש בסוף העונה, אך נותר מחוץ לסגל של צרפת במונדיאל ברוסיה בו היא גם זכתה. "כמעט בכיתי כשראיתי את קומאן שוכב על הדשא", אמר אמש יוזוע קימיש חברו של קומאן לבאיירן מינכן.

מי שיחליף את קומאן במשחקים הקרובים והחליף אותו גם אתמול הוא אריאן רובן הגדול שלא אהב את העובדה שלא פתח אתמול והאכזבה שלו לא נעלמה גם מעיניו של רוברט קובאץ' מאמן באיירן החדש שאמר לאחר המשחק: "ראיתי את האכזבה על הפנים שלו". רובן היה זה שכבש את השער השלישי של הבווארים כשהפציץ מקרוב פנימה וקבע 1:3.

קינגסלי קומאן. GettyImages
קומאן מורד מכר הדשא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully