וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ההסתה נגד ארגנטינה: פיפ"א הרחיקה את ג'יבריל רג'וב לשנה

נשיא ההתאחדות הפלטינית אף נקנס ב-20 אלף דולר, על כך ש"סימן את ההתאחדות הארגנטיאית כמטרה וקרא לאוהדים לשרוף חולצות של מסי", על רקע הביקור המתוכנן של האלביסלסטה בישראל

צילום מסך

נשיא ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב נענש היום (שישי) על ידי פיפ"א בעונש הרחקה של שנה ובקנס של 20 אלף דולר, על כך שהתבטא בתקשורת, סימן את ההתאחדות הארגנטינאית כמטרה וקרא לאוהדים לשרוף חולצות של ליאונל מסי, על רקע כוונת האלביסלסטה להגיע למשחק ידידות בירושלים ב-9 ביוני.

"ההצרות של רג'וב עוררו שנאה ואלימות", הסבירו בפיפ"א. "ההשעיה מ-12 חודשים תאסור עליו לקחת חלק בכל משחק או תחרות במהלך השנה הקרובה. כמו כן, מר רג'וב לא יוכל להיכנס לאצטדיונים או למשחקי כדורגל, או להיות מעורב בפעילויות תקשורתיות בסמוך לאצטדיונים או במשחקים".

"אם המשחק של נבחרת ארגנטינה ונבחרת ישראל היה מתקיים בחיפה, לא היינו מתנגדים אליו", אמר רג'וב לוואלה! ספורט לפני כחודשיים וחצי. לדברי רג'וב, המאמצים הפלסטיניים לסכל את המשחק החלו בעקבות החלטה של שרת התרבות והספורט מירי רגב להעביר את המשחק לירושלים ולהפוך את האירוע לפוליטי. "אם המשחק היה נשאר בחיפה, אנחנו כפלסטינים היינו מתנגדים לכל מי שהיה מנסה לסכלו. אבל הממשלה שלכם החליטה להפוך את המשחק לפוליטי. אין לנו שום דבר נגד משחקים של ישראל ועם ישראל, אלא להיפך. אני מתעסק בספורט והיום זה יום ניצחון לספורט".

לדברי רג'וב, מהרגע שהשרה רגב קיבלה את ההחלטה להעביר את המשחק, הפלסטינים עשו מאמץ גדול כדי למנוע את קיומו של המשחק. "שלחנו מסרים ופנינו לכל גוף רלוונטי בנושא, והכל על פי מה שמוסכם בהחלטות האו"ם. כל עוד המשחק מתקיים בגבולות המוכרים של ישראל לפי האו"ם, אין לנו בעיה זה".

ג'יבריל רג'וב בראיון לוואלה!TALK עם יעקב אילון, רמאללה, 1 באוקטובר 2017    2017. ראובן קסטרו
שלב העונשים. רג'וב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully