וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה החזירה את ירין חסן והחתימה את איב פאמבו

הקונגולזי בן ה-22, שגדל במחלקת הנוער של נאנט, חתם לעונה אחת כמו גם הקפטן בעונה שעברה שהיה אמור לעבור להפועל נצרת עילית ובסופו של דבר נשאר כדי לעזור לקבוצה להישאר בלאומית

איב פאמבו שחקן הפועל פתח תקוה. אתר הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
פאמבו/אתר רשמי, אתר הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה, שתחל את העונה בליגה הלאומית ביום שני בחוץ מול בני לוד, הודיעה היום (חמישי) על חזרתו לקבוצה של הקפטן ירין חסן ועל צירופו של הקשר הקונגולזי איב פאמבו. השניים חתמו על חוזה לעונה הקרובה והצטרפו לסגל המתגבש של מסאי דגו, שינסה להשאיר את המלאבסים בלאומית למרות מינוס 11 הנקודות.

חסן בן ה-24, קפטן הפועל פתח תקוה בעונה שעברה ולפני כן קפטן קבוצת נעוריו מכבי נתניה, אמור היה להצטרף להפועל נצרת עילית, אך בסופו של דבר חזר למושבה. במהלך הקיץ גם נבחן הבלם בקבוצה ההונגרית מ.ט.ק בודפשט ולאחר מכן ניסה לקבל חוזה אצל ניסו אביטן בהפועל חדרה, לפני שחזר לליגה הלאומית.

פאמבו בן ה-22 צמח במחלקת הנוער של נאנט הצרפתית ובגיל 18 עבר לרג'ינה מהליגה השנייה באיטליה. אחרי 20 הופעות חזר לצרפת כדי לשחק בטרליסאק מהליגה הרביעית, ובשלוש העונות האחרונות לבש את מדי דונאיסקה סטרדה הסלובקית (שער אחד ב-28 משחקים בעונה הקודמת). פאמבו גם הספיק לרשום שתי הופעות במדי נבחרת קונגו במהלך מוקדמות המונדיאל האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully