וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש לנו סגל מספיק טוב. אירופה? זה כבר היסטוריה"

23.8.2018 / 18:10

אחרי האכזבה בקמפיין האירופי, הפועל באר שבע תפתח את העונה בליגת העל בשבת (20:45, ספורט 4) ותנסה לחזור עם שלוש נקודות מהצפון. המאמן הוסיף: "אנחנו רעבים אחרי האכזבה באירופה", על קורהוט: "הוא חלק מהסגל ותחת חוזה"

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניב מעוז

אחרי קמפיין אירופי מאכזב, הפועל באר שבע תפתח את עונת 2018/19 בליגת העל ביום שבת כשתשחק בחוץ מול עירוני קרית שמונה (20:45, ספורט 4). האלופה בשלוש העונות האחרונות רוצה לשים מאחוריה את ההדחה מאירופה ולפתוח את העונה בליגת העל כמו שצריך עם שלוש נקודות. מאמן האדומים ברק בכר קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה יחד עם בן ביטון.

בכר פתח ואמר: "אנחנו מוכנים. הקמפיין באירופה היה מאכזב, אבל אנחנו חושבים עכשיו כבר על הליגה. זה משחק ראשון, קשה מאוד מול קרית שמונה בחוץ. נעשה הכול כדי לחזור משם עם ניצחון. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתחיל את העונה ברגל ימין. התקשינו בקרית שמונה בעונה שעברה, ניצחנו בליגה אבל בגביע ספגנו הפסד כואב. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ואני מאמין שאם נעשה את זה, נוכל לנצח".

המאמן הוסיף: "יש לנו סגל מספיק טוב עם שחקנים מוכשרים, זה סגל מספיק טוב. אנחנו יותר רעבים ויותר רוצים להצליח, בטח אחרי שהתחלנו לא טוב באירופה. דרך הליגה הגענו לאן שהגענו ואנחנו יודעים את זה". על איך ההדחה מאירופה השפיע על הקבוצה: "אנחנו כל הזמן מדברים ושואפים ללמוד מהטעויות שעשינו ועשינו טעויות. אנחנו שואפים לתקן את זה. אנחנו נותנים את הביטחון בשחקנים ומאמינים בהם. אירופה זה כבר היסטוריה, אנחנו מסתכלים קדימה".

עוד בנושא:
אנתוני וואקמה נפרד מהפועל באר שבע: "תודה על שלוש שנות חגיגה שאזכור לנצח"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מפוקס בליגה. ברק בכר/קובי אליהו

על מיהאי קורהוט: "יש לו חוזה במועדון, לפעמים דברים קורים בצורה לא צפויה ועכשיו הוא חזר להיות חלק המסגל". על נייג'ל האסלביינק: "אני לא עונה על אם הייתי רוצה אותו בבאר שבע, אני מתעסק רק במה שיש לי בסגל". על סטו אמר בכר: "קשה לשפוט שחקנים בזמן כל כך קצר, בואו נחכה. נתחיל את העונה ויהיה עוד זמן לסכם".

בן ביטון: "לא שמתי לב לזה שאני השחקן הכי ותיק בבאר שבע, כיף לי פה, זה הבית שלי פה ואני מרגיש טוב. בכל עונה יש התרגשות חדשה, כיף לפתוח עונה ואני מקווה שנצליח. אני רוצה להשיג את האליפות הרביעית, אין מטרה גדולה מזו. זה משהו גדול והיסטורי. זה משהו מספיק גדול כדי שנבוא רעבים ונחושים כדי להשיג את זה". על אורן ביטון אמר: "אורן חבר טוב מאוד שלי וזה זמן טוב לאחל לו החלמה מהירה. הוא שחקן מצוין, אבל יש לנו סגל מספיק טוב ובעונות האחרונות ידענו להתמודד עם פציעות. אני בטוח שנדע להתמודד גם עם זה". על מכבי תל אביב: "עוד לא התחילה הליגה, על סמך מה אתם אומרים שמכבי תל אביב מובילה עלינו".

על היכולת ההגנתית של באר שבע אמר ביטון: "ברור שלא ציפינו לספוג כל כך הרבה שערים, אבל עוד לא התחילה העונה בליגה. אני זוכר שגם בעונה שעברה כשהגענו לשלב הבתים של הליגה האירופית כבר ריסקו את ההגנה ובסוף סיימנו כהגנה הכי טובה בליגה. בואו ניתן לזמן לעשות את שלו, אנחנו קבוצה חזקה, עשינו משהו ואני מאמין שיהיה בסדר. אני חושב שאם נזכה באליפות זה יהיה אחד ההישגים הגדולים בכדורגל הישראלי. זה משהו שלא רואים בכל יום ובטח לא בימים האלה כשהרמה גבוהה יותר. אני חושב שאם זה יקרה, זה יהיה משהו מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully