וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "לא נצא בהצהרות אחרי מה שעברנו בשנים האחרונות"

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת ההתמודדות המסקרנת מול מכבי תל אביב בפתיחת ליגת העל (א', 21:00). הבלם הנמיך ציפיות: "רוצים להיות פקטור בליגה". רוטן: "אני רואה התקדמות במשחק שלנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי

הרבה שנים שמכבי חיפה מדשדשת בליגת העל שלנו אחרי ששלטה בה ביד רמה בעשור הקודם. ביום ראשון (21:00) יפתחו הירוקים את עונת 2018/19 עם משחק ביתי בניחוח של פעם מול מכבי תל אביב סגנית האלופה. פרד רוטן שקיבל הזדמנות להמשיך בתפקידו ערך היום (רביעי) מסע"ת לקראת המשחק ובה הוא התייחס לציפיות שלו מהעונה הקרובה ועל השינויים שעברו על הקבוצה בקיץ.

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן עם רמי גרשון. שלומי גבאי
עונה חדשה, ציפיות חדשות. פרד רוטן/שלומי גבאי

פרד רוטן התייחס ליריבה ואמר: "זה המשחק הראשון של הליגה ומשחק מעניין לאוהדים. כמובן שבמשחק הראשון לא זוכים בליגה ולא מפסידים אותה, אז אפשר לשחק כדורגל. גם בעונה שעברה אני לא חושב שמכבי תל אביב היתה פייבוריטית. אנחנו חייבים להשתפר זה נורמאלי. אני רואה התפתחות של יציבות במשחק שלנו. זה לא 100 אחוז, אבל אני חושב שנציג יכולת טובה יותר מאשר העונה שעברה".

על השאלה מה ייחשב בעיניו כהצלחה: "אני רק חושב על המשחק הבא ולא חושב קדימה מדי. גם בעונה שעברה אמרתי את זה. אנחנו נחיה ממשחק למשחק ונחשוב רק על המשחק הבא".

רמי גרשון, שיפתח את העונה כמגן שמאלי, דיבר על המטרות לקראת העונה הקרובה: "אני חושב שאחרי השנים האחרונות שעברנו במועדון אנחנו לא צריכים לצאת בהצהרות שצריכים לזכות באליפות וכו'. אנחנו צריכים להיות פקטור בליגה ולהתברג כמה שיותר גבוה, אבל בראש ובראשונה לשמח את הקהל ולשחק כדורגל שמח".

על התפקוד שלו כמגן: "אני עושה מה שמבקשים ממני, זה שאני משחק מגן זה לא אומר שאני לא יכול לשחק בלם. התפקיד הטבעי שלי הוא בלם אבל שיחקתי גם מגן ומול הפועל חיפה תקפתי לא מעט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאיו מכבי חיפה עם אטיין ריינן פרד רוטן. שלומי גבאי
יקבל העונה דקות? קאיו באימון מכבי חיפה היום/שלומי גבאי
שחקני מכבי חיפה מתאמנים. שלומי גבאי
שחקני מכבי חיפה מתאמנים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully