וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע סיני: גוואנגז'ו ר.פ הובסה 5:1 בידי בייג'ינג גואן במשחק הראשון בחצי הגמר

אחרי שחזרו לנצח בליגה, ערן זהבי (90 דקות) וחבריו הובסו מול מוליכת הטבלה שנהנתה מצמדים של בקאמבו וג'ונתן ויירה ועוד שער של זאנג. המנצחת בסיכום תפגוש בגמר את דאליאן או שנדונג

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
זקוק לנס כדי להעפיל לגמר. ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

אחרי הניצחון 2:5 והצמד בליגה מול צ'נגצ'ון במחזור החולף, ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ הפסידו היום (רביעי) 5:1 בחוץ לבייניג'נג גואן המוליכה במסגרת המשחק הראשון מבין שניים של חצי גמר הגביע הסיני. המארחים הציגו את ההתקפה הקטלנית שלהם שכוללת את ויירה ובקאמבו כשמאחוריהם רנאטו אוגוסטו קשר נבחרת ברזיל וכבר אחרי 14 דקות בקאמבו כבש מקרוב אחרי מחדל של הגנת האורחים. בדקה ה-25 לו לין השווה כשסיים מהלך קבוצתי יפה, אבל המחצית השנייה לא האירה פנים לקבוצה של זהבי שתצטרך למחוק פיגור גדול בגומלין.

ג'ונתן ויירה החזיר את המארחים ליתרון בדקה ה-49 בבעיטה חופשית יפהפיה והשלים צמד כעבור שבע דקות בעוד בעיטה מקרוב מול האין הגנה של האורחים. בדקה ה-82 ז'אנג הפך את ההפסד של גוואנגז'ו לתבוסה עם בעיטה חלשה שעברה מתחת לגופו של שוער גוואנגז'ו החלש ועמוק בתוספת הזמן בקאמבו המצוין נשאר חופשי לגמרי מול השוער והפך את גואן לפייבוריטית גדולה כעת להגיע לגמר כאשר הגומלין ייערך בעוד קצת יותר מחודש, ב-26 בספטמבר באצטדיונה של גוואנגז'ו. במחזור הקרוב תפגוש גוואנגז'ו את ג'יאנגזו של אדר מרטינס ואלכס טשיירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully