וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד הגישה הצעה לחלוץ הקמרוני מריוס נוביסי

21.8.2018 / 22:13

הקבוצה הדרומית מוכנה להעניק לשחקן בן ה-21 חוזה ארוך טווח, כשהוא מחזיק גם בהצעות מבלגיה. נוביסי כבש העונה תשעה שערים ב-19 משחקים באילבס מהליגה הפינית ומסיים חוזה באוקטובר

מריוס נוביסי. מתוך הטוויטר,
נוביסי/מתוך הטוויטר

מ.ס. אשדוד ממשיכה לחפש שחקנים זרים לחיזוק הסגל, ולאחרונה הגישה הצעה לחלוץ הקמרוני מריוס נוביסי, המשחק בקבוצת אילבס הפינית. נוביסי בן ה-21 מחזיק גם בהצעות מבלגיה, בין היתר מבירסחוט מהליגה השנייה, וצריך להחליט לאן לעבור, כשאשדוד הציעה לו לחתום לארבע שנים עם הבטחה כי שכרו ישודרג מדי עונה.

נוביסי מדורג רביעי בטבלת המבקיעים בפינלנד, עם תשעה שערים ב-19 משחקים, כשבנוסף גם ספג לא פחות מתשעה צהובים. השחקן החל את דרכו המקצוענית בספקסיין מטוניסיה, עבר לז'יל ויסנטה מפורטוגל ובאוגוסט אשתקד חתם באילבס. אחרי ארבע שערים בחצי העונה הראשונה, הפך העונה לכוכב הקבוצה. הוא לא שותף במשחק הליגה האחרון של אילבס, שניצחה אמש (שני) 2:3 את סיינאיוהן ולא הצליחה להגיע עמו לסיכום על הארכת חוזהו שמסתיים בעוד כחודשיים.

כזכור, אשדוד מכרה בקיץ את בלסינג אלקה ללוצרן השוויצרית תמורת 1.1 מיליון יורו ומחפשת תחליף התקפי. במשחקי גביע הטוטו הוצב חן עזריאל כחלוץ, אך אשדוד לא ניצחה אפילו פעם אחת וסיימה אחרונה במפעל לאחר הפסד ביתי 2:1 להפועל חדרה בשבת האחרונה. הקבוצה תארח את משחק הפתיחה של עונת 2018/19 בליגת העל, כשתפגוש בשבת את בני יהודה (18:00, ספורט 5 לייב).

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

צפו בביצועיו של נוביסי

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully