וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס פתחה עונה, ספאנוליס: "אעשה הכל כדי שבלאט יצליח"

אלופת יוון ערכה אימון פתיחה, הכוכב הגדול והמאמן הישראלי שיבחו זה את זה. בלאט: "כמאמן יריב הייתי עצוב מאוד לשחק נגדו, אז עכשיו כשהוא סוף סוף לצידי אני מאושר. אני מרגיש כבר בבית"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. אתר רשמי
עידן חדש בפיראוס. בלאט באימון/אתר רשמי

הקדנציה של דיוויד בלאט באולימפיאקוס יצאה הערב (שלישי) לדרך בצורה רשמית, עם אימון הפתיחה של הקבוצה לעונת 2018/19. האימון נערך בסגל חלקי, אולם הכוכב הגדול ואסיליס ספאנוליס נכח בו, והמאמן האמריקאי-ישראלי ניצל את ההזדמנות כדי לשבח אותו בפני כלי התקשורת.

"היה לי את המזל וחוסר המזל לפגוש את ספאנוליס בתור מאמן יריב לא פעם בעבר. עכשיו הוא סוף סוף לצידי ולא נגדי, ואני מאושר", אמר בלאט", וסחט מחמאות מכוכבו בחזרה: "אני מודה לו על המילים החמות, תמיד כיף לשמוע מילים כאלה מהמאמן שלך, במיוחד כשמדובר במאמן מעוטר ומנוסה כמו דייויד. היו בינינו שיחות טובות במהלך הקיץ, ואעשה את הטוב ביותר כדי שיצליח".

בלאט החל להתאקלם ביוון, מדינה בה כבר ב-2010 כמאמן אריס סלוניקי. "אני מרגיש בבית כאן. כבר אימנתי ביוון בעבר, וחוץ מזה אימנתי קבוצות ברמה דומה לזו של אולימפיאקוס. אז אין לי חששות", אמר המאמן.

בלאט אישר שמבחינתו הסגל סגור, אך ציין: "אני לא מצפה לשינויים בקבוצה כרגע, אבל בספורט מקצועני הכל יכול לקרות. בכל מקרה אני בטוח שיש לנו סגל עמוק וכישרוני. אני מרוצה ממה שהשגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully