וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבנה הניהולי של בית"ר נחשף: אוחנה יו"ר, ברוש מנכ"ל, חוגג נשיא

21.8.2018 / 10:26

הקבוצה הודיעה שברוש, שאייש מספר תפקידים ניהוליים בכירים בתקשורת, ייכנס לתפקיד שלא היה מאויש אצל אלי טביב. משה חוגג: "הוא מביא עמו יכולות ניהוליות וידע רב בתחום הספורט"

צילום: אבי כהן, עריכה: אורן אלבלק

בית"ר ירושלים ממשיכה לגבש ולעבות את סגל השחקנים שלה בעידן משה חוגג, אך במקביל גם המערך הניהולי רוקם עור וגידים והיום הקבוצה בישרה על מנכ"ל חדש לקבוצה. מוני ברוש ימונה למנכ"ל החדש כחלק מהמערך הניהולי החדש במועדון, כאשר אלי אוחנה ישמש כיו"ר. כידוע, לבית"ר לא היה מנכ"ל בעידן של אלי טביב וכעת ברוש ייכנס לעמדה שלא היתה מאוישת ויעבוד בשיתוף פעולה עם אוחנה ומשה חוגג.


עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ערן לוי צפוי לחתום היום: "הוא עשה הכל כדי להגיע לבית"ר ירושלים"
בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם המגן לורנס דה בוק

מוני ברוש מנכ"ל בית"ר ירושלים. ליאור מזרחי,
מוני ברוש/ליאור מזרחי

משה חוגג, נשיא ובעלי הקבוצה מסר: "מוני מביא עמו יכולות ניהוליות מגוונות וידע רב בתחום הספורט. אני בטוח כי תרומתו להצלחת הקבוצה תהיה משמעותית ותסייע לכולנו להוביל את בית"ר לעידן חדש"

ברוש שימש עד היום כמנכ"ל מיזם Block Tv - ערוץ טלוויזיה בינלאומי בתחום הבלוקצ'יין. לברוש ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים, הוא שימש כמשנה למנכ"ל ערוץ 20, מנכ"ל אתר nrg, סמנכ"ל דיגיטל בקבוצת Rge, שכללה את ערוץ הספורט וערוץ הילדים.

לברוש ניסיון רב בניהול והקמה של כלי תקשורת בתחום הספורט. כאמור עבד בערוץ הספורט במגוון תפקידים בכירים וכמו כן באתר one. בתחילת דרכו שימש כאחראי תחום ספורט בערוץ 2 טלעד לצד תפקידו כדובר הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully