וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין נחת: "שמעתי מבלאט דברים טובים, מכבי יכולה לזכות ביורוליג"

21.8.2018 / 8:26

שחקן הרכש הכי מסקרן שחתם הקיץ אצל הצהובים, הצטרף רשמית ואמר: "משחק היורוליג הראשון שלי היה מול מכבי, שמח לקבל הזדמנות במועדון עם כזו היסטוריה. לחץ? בשביל זה אני פה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שבועות ארוכים של ציפייה, הבוקר (שלישי) נחת בישראל שחקן הרכש הכי מסקרן ונוצץ של מכבי תל אביב. סקוטי ווילבקין, הגארד שהוליך במו ידיו את דרושאפקה של בלאט לזכייה ביורוקאפ אשתקד, הצטרף לצהובים היום רשמית ועם נחיתתו ענה לשאלות העיתונאים הנלהבים שבאו לקבל ולהתרשם מהשחקן שרוצה לעשות השנה עוד קפיצת מדרגה ביורוליג.

עוד בנושא

פחות משבוע להחתים 10 שחקנים ומאמן: מה קרה לתכנית הפיצול?
גם נבן ספאחיה כבר נחת: "החתמנו שחקנים טובים ושמרנו על הגרעין"
ראש העיר מגיע: 10 דברים שלא ידעתם על טאריק בלאק

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

"אני נרגש להגיע לפה, היתה טיסה ארוכה. תמיד אהבתי את מכבי, משחק היורוליג הראשון שלי היה נגדם. התרשמתי מהאווירה בהיכל ושמחתי לקבל הזדמנות להיות חלק ממועדון עם כזו היסטוריה. תמיד יש לחץ, צריך להתאים את עצמך ולהתמודד איתו. זה חלק מהמקצוע ובשביל זה אני פה".

על דיוויד בלאט שזכה עמו ביורוקאפ בדרושאפקה בעונה שעברה: "הוא דיבר הרבה על מכבי, הוא אוהב את המועדון. שמעתי ממנו סיפורים, נראה שהיה לו טוב בתל אביב. אני מגיע לפה כדי לעשות מה שאפשר כדי לעזור להשיג ניצחונות ולזכות באליפות. הפילוסופיה שלי היא להשתפר בכל שנה. עבדתי קשה בקיץ וזו המטרה שלי גם עכשיו להיות יותר טוב בעונה הבאה".

על השאלה האם מכבי מסוגלת לזכות ביורוליג: "אני חושב שיש לנו סיכוי, זו קבוצה מוכשרת. תלוי גם איך נתחבר כקבוצה ואיך תעבוד הכימיה בין השחקנים".

עוד באותו נושא

יש לכם פחות משבוע להחתים 10 שחקנים ומאמן: תוכנית הפיצול של מכבי תל אביב - דו"ח מצב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully