וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אכזבה מההדחה, זעם על האדום שספג תנאסיס פפאזוגלו

21.8.2018 / 8:20

האדומים לקחו קשה את ההפסד בפנדלים למכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו: "זה הכי כואב שיש", ביקורת חריפה על פפיר ודוס סנטוס. קדוש ופלקושצ'נקו זכו למחמאות, ניסיון לסגור את עסקת גדיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אכזבה קשה בהפועל חיפה אחרי ההדחה אתמול (שני) מגביע הטוטו אחרי הפסד בפנדלים למכבי חיפה בשלב חצי הגמר. בסיום המשחק ניכרה אכזבה רבה אצל השחקנים: "רצינו להגיע לליגה עם הישג", אמר שחקן בקבוצה, שהוסיף: "להיות מודחים בפנדלים זה הכי כואב שיש". בקבוצה החמיאו לשוער רן קדוש שהציג יכולת מצויינת ואף עצר שני פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה. גם מקסים פלקושצ'נקו זכה למחמאות על היכולת שהציג מאז שנכנס כמחליף.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
גביע הטוטו: מכבי חיפה עלתה לגמר עם 2:3 בפנדלים על הפועל חיפה
ניר קלינגר: "מקווה שנצרף את מוחמד גדיר"

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
העסקה תושלם בקרוב? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

מלבד האכזבה המקצועית, בקבוצה זעמו על האדום שספג החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגלו וביקרו בחריפות את השופט ארז פפיר ואת בלם מכבי חיפה, אליסון דוס סנטוס. היווני עצמו נראה זועם בסיום וסינן לעבר חבריו לקבוצה: "לא ראיתי עוד הצגה כזו", כשהוא מתייחס לבלם הירוק. בעקבות האדום, בקבוצה יצטרכו להסתדר ללא חלוץ תשע אמיתי במשחק הליגה הראשון וזאת לאור העובדה שאלי אלבז איבד ממעמדו וצפוי לעזוב. נס זמיר, שכבש אתמול את שער השוויון, יהיה זה שככל הנראה יפתח.

בענייו אחר, בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חיזוק כשישנו ניסיון לסגור את עסקת העברתו של מוחמד גדיר מהפועל באר שבע. באלופה דורשים 50 אלף דולר עבורו ויש ניסיון לשכנע את יואב כץ להשלים את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully