וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל קטמון העפילה למשחק הגמר

הקבוצה של ליאור זדה הביסה את הפועל פתח תקוה 0:3, והעפילה למעמד גמר לראשונה בתולדותיה שם תפגוש את מרמורק. ויליאם אגדה (42), גוני נאור (53) ותמיר עדי (73) השתתפו בחגיגה

צילום מסך

הפועל קטמון העפילה הערב (שני) לגמר גביע הטוטו בליגה הלאומית לאחר שהביסה 0:3 את הפועל פתח תקוה בחצי הגמר שנערך באצטדיון טדי. במשחק הגמר תפגוש הקבוצה של ליאור זדה את הפועל מרמורק, שהעפילה אליו כבר ביום חמישי אחרי ניצחון על מכבי אחי נצרת.

שלושה ימים לפני משחק הליגה הראשון שלהם נגד בית"ר תל אביב/רמלה עלתה הקבוצה מירושלים עם הרכב חסר, אך זה לא מנע מהם לטייל נגד החבורה של מסאי דגו. ויליאם אגדה, שחזר לקטמון מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, כבש בתום מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-42 את הראשון. גוני נאור הכפיל את התוצאה בדקה ה-53 בדחיקה מקרוב ותמיר עדי נעל את התוצאה בתום מהלך יפה נוסף בדקה 73. מור שקד החמיץ הזדמנות לצמק בדקה ה-70, כשהחמיץ בעיטת עונשין.

ליאור זדה מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
גמר ראשון בתולדות קטמון. ליאור זדה/ברני ארדוב

שני משחקי דירוג נוספים נערכו הערב: בית"ר תל אביב/רמלה המסקרנת גברה בביתה 0:2 על הפועל נצרת עילית. גיא בדש (59) כבש את הראשון, גיא שטח (89) נעל. הפועל אשקלון, שטרם עברה בבקרת התקציבים ניצחה את הפועל עפולה 0:1 משער עצמי של שי בן דוד (37), ששיחק באשקלון בעונה שעברה.


* הפועל כפר סבא הודיעה מוקדם יותר על החתמתו של החלוץ הניגרי בנג'מין קוקו (23) שיהיה הזר השני של הקבוצה לצד בן ארצו פיטר אונייקאצ'י. החלוץ בן ה-23 הגיע מהליגה הרומנית הבכירה, לאחר שבעונה האחרונה שיחק בבוטושאני ושפשי, וכבש שער אחד ב-18 הופעות במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully