וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני אובריאנט נחת בישראל: "כשמכבי מתקשרת לא אומרים לא"

הסנטר האמריקאי (25, 2.06) נחת בארץ לקראת פתיחת האימונים של הצהובים בהמשך השבוע: "אני שחקן מוכשר מאוד ולא זכיתי להראות את זה ב-NBA. עבורי, זה כבוד להגיע לכאן"

סנטר מכבי תל אביב ג'וני אובריאנט. מכבי תל אביב אתר רשמי,
מגדיר את עצמו כשחקן מוכשר מאוד. אובריאנט/מכבי תל אביב אתר רשמי

שחקניה האמריקאים של מכבי תל אביב מתחילים לנחות בישראל לקראת פתיחת האימונים ביום חמישי, והיום (שני) נחת בישראל הסנטר ג'וני אובריאנט.

"בחרתי לשחק במכבי כי היורוליג היא הליגה השנייה בטיבה בעולם, שחקני NBA גדולים הגיעו מכאן", אמר אובריאנט עם נחיתתו בישראל, "כשמכבי, שהיא מועדון גדול, מתקשרת, לא אומרים לה לא. אני מגיע כדי לעזור לקבוצה לנצח וגם כדי לחזור למקום שבו אני שייך. אני שחקן מוכשר מאוד ולא זכיתי להראות את זה ב-NBA, אני יכול לעשות הכל על המגרש ולעזור לקבוצה לנצח. אני קצת מודאג מחוסר הניסיון שלי ביורוליג, החוקים שונים אבל כדורסל הוא כדורסל. אלמד במהירות, אשחק איפה שהמאמן יציב אותי על הפרקט".

"מכבי קבוצה עם היסטוריה עבורי זה כבוד להגיע לכאן ואנסה לנצח כמה שיותר משחקים איתם", סיכם הסנטר על המטרות של הצהובים.

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
השחקנים מתחילים לנחות לקראת פתיחת האימונים. ספאחיה/יוסי ציפקיס

האמריקאי בן ה-25, 2.06 מטר, שיחק בארבע השנים האחרונות ב-NBA, כאשר קבוצתו האחרונה הייתה שארלוט הורנטס. בפברואר הוא הועבר לניו יורק ניקס במסגרת טרייד והקבוצה מהתפוח הגדול ניפתה אותו יום למחרת.

אובריאנט שיחק שלוש שנים במכללת LSU (לואיזיאנה סטייט), שם שידרג את המספרים שלו בהדרגה, עד שבעונה השלישית והאחרונה שלו, רשם 15.4 נקודות ו-7.7 ריבאונדים ב-30 דקות משחק.

ב-2014 בריאנט נבחר על ידי מילווקי באקס במקום ה-36 בדראפט. הוא שיחק במדי הקבוצה מוויסקונסין במשך שתי עונות ולאחר מכן השיג חוזה קצר בדנבר, לפני שהצטרף לשארלוט. בסך הכל אובריאנט נטל חלק ב-147 משחקים NBA, בהם העמיד ממוצעים של 3.5 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-11.5 דקות משחק.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully