וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב האישום נגד הפועל רעננה: "ניסתה להטעות ולהונות את מוסדות ההתאחדות"

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את הקבוצה בעקבות תלונת איגוד המאמנים לגבי תפקודם של דני בונדר ותמיר כהן כעוזרי מאמן. תגובת המועדון: "בונדר משמש כאנליסט, תמיר כהן מנהל"

צילום מסך

הפועל רעננה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב (16:00) בעקבות עבירה על אחת מהוראות התקנון והתנהגות בלתי הולמת, כך על פי כתב אישום שהגיש נגדה תובע ההתאחדות לכדורגל. בכתב האישום נטען כי רעננה "ניסתה להונות ולהטעות, בכוונה תחילה, את מוסדות ההתאחדות לכדורגל ופעלה ביודעין להסתיר" את העובדה כי דני בונדר משמש כעוזר המאמן, אף על פי שהוא רשום בבקרה כאנליסט. פרט לבונדר, נטען כי גם לגבי תמיר כהן הייתה הטעייה, שכן הוא נרשם כמנהל.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל רעננה סיימה במקום ה-11 בגביע הטוטו אחרי 0:1 על עירוני קרית שמונה
היכן מדורגת הפועל רעננה בטבלת ליגת העל המצטברת? כל המספרים מאז 1999/00

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה עם עוזריו דני בונדר, תמיר כהן. ברני ארדוב
דני בונדר ותמיר כהן על הספסל לצד מנחם קורצקי/ברני ארדוב

התובע מציין כי כבר בעונה שעברה פנה להפועל רעננה ובונדר והתריע כי התנהלותם אינה תקינה, לאחר שבונדר שימש לתקופה קצרה כמאמן הקבוצה בפועל ללא תעודה מתאימה, אך לפנים משורת הדין לא הגיש כתב אישום לאור הסיטואציה אליה נקלעה אז רעננה. בעקבות התלונה שהגיש לפני חמישה ימים עו"ד רועי כהן, היועץ המשפטי של איגוד מאמני הכדורגל, הוחלט הפעם להגיש את כתב האישום.

הפועל רעננה מסרה בתגובה באמצעות עו"ד רועי רוזן: "לאור התיקון הוראות ההתאחדות לכדורגל בתחילת עונת המשחקים בקשר לתנאים להמסכת מאמנים ועוזרי מאמנים, החליט המועדון כי מר דני בונדר ימונה לתפקיד האנליסט ומנתח משחקי הקבוצה וכי עוזר המאמן בקבוצה יהיה מר זוהר ברק. בהתייחס למר תמיר כהן, הוא מונה למנהל הקבוצה ועוזר מנהל מצקועי במחלקת הנוער של הומעדון, ובשום שלב לא שימש כעוזר מאמן או מאמן כלשהו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully