וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: הקשר הצרפתי קווין טאפוקו חתם לעונה אחת

20.8.2018 / 12:56

הקשר האחורי בן ה-24, שרשם הופעה טובה בניצחון על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, תפס בסגל את מקומו של סמיר באירקטרביץ'. שיחק בעונה הקודמת בפאניוניוס היוונית ואריס לימסול הקפריסאית

צילום מסך

חמישה ימים לפני משחק הבכורה שלה בליגת העל, הפועל חדרה הודיעה היום (שני) על צירופו של קווין טאפוקו, הקשר הצרפתי שנבחן בשורותיה לאחרונה והיה שותף לניצחון 1:2 באשדוד ביום שבת. טאפוקו בן ה-24 חתם לעונה אחת והוא מחליף בסגל את סמיר באירקטרביץ', אחד מכוכבי עליית הליגה בעונה שעברה, ששוחרר מחדרה והספיק להצטרף בינתיים למכבי אחי נצרת מהלאומית.

טאפוקו (24, 1.97 מ') גדל בקבוצת הנוער של ליון וממנה יצא לקבוצת המילואים של לה מאן, לפני שהחל במסע נדודים שכלל את לוזאן השוויצרית, דסל ספורט, לובן ומוסקרון הבלגיות ופאניוניוס היוונית. את העונה הקודמת החל בפאניוניוס, אך עזב בינואר אחרי חמש הופעות ועבר לאריס לימסול מהליגה הראשונה בקפריסין. גם במדיה הסתפק בחמישה משחקי ליגה וכעת הוא חובר לבן ארצו אנז' פרדי פלומן בחדרה.

עוד בנושא

וובה בראון עשוי לחזור לקרית שמונה
ביקורת על קובי רפואה: "היינו באשליות"
וואקמה עובר לטורקיה. ב"ש תקבל מיליון יורו בשני תשלומים

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה/אתר רשמי, הפועל חדרה

לאחר החתימה אמר הקשר האחורי החדש של חדרה: "יש פה קבוצה מוכשרת מאוד ואני מאוד מקווה שנצליח יחד להשיג את המטרות ולהציג יכולת טובה".

שני שחקני הקבוצה, השוער עומר חנין והקשר מוחמד אבו פאני, זומנו לאימון הנבחרת הצעירה, המתכוננת למשחק החוץ מול אזרבייג'אן במוקדמות אליפות אירופה ב-6 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully