וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: נבחרת ישראל הפסידה 3:0 לבלגיה

הישראליות נכנעו 25:11, 25:6, 25:11 במשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. שחקנית הנבחרת פולינה מאליק: "היינו צריכות לעלות למגרש עם פחות פחד. נשתפר במשחק הבא"

נבחרת ישראל כדורעף נשים נגד נבחרת יוון. מגד גוזני
לא כוחות מול הבלגיות. נבחרת ישראל/מגד גוזני

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף הפסידה הערב (ראשון) לבלגיה 3:0 (25:11, 6:25, 11:25) במשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2019. ההפסד לבלגיות, הנחשבות לחזקות ביותר במוקדמות אליפות אירופה, היה הפסדה השני של הנבחרת, שבשבוע שעבר הפסידה בסלובניה. שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בבית יעפילו לאליפות שתיערך בטורקיה, פולין, הונגריה וצ'כיה במהלך הקיץ הבא.

בסיום המשחק אמרה שחקנית הנבחרת פולינה מאליק: "היינו יכולות לעלות אגרסיביות יותר ועם פחות פחד, אבל נשתפר לקראת המשחק הבא". מאמן נבחרת בלגיה גרט ואנדה ברואק אמר מצידו: "שיחקנו מצוין היום. אני מאוד שמח על הרמה שהפגנו. ישראל לא חלשה, פשוט שיחקנו מצוין. עכשיו יש לנו שני משחקים חשובים נגד סלובניה, והחלק הקשה הוא לשמור על הרמה הזאת".

שישיית הישראליות של המאמן ג'וזפה קוקריני כללה הערב את אנה ויליקי, מאיה דודוצ'קין, שני פחם סוקולוב, קטרינה זילברמן (ליברו), ספיר חודורוב וטלי מרמן. הבלגיות עלו עם ליקה ואן דה ואבבריק, ליסה נייט (ליברו), לאורה הרמן, סלין ואן יסטל, קאיה גרובלנה ומרליס יאנסנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully