וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיע סבע נשאר במכבי נתניה: "הלב אמר נתניה"

19.8.2018 / 18:02

בשורה נהדרת לאוהדים הצהובים-שחורים: אחרי ששקל הצעות רבות מחו"ל ומישראל, החליט מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה עם 24 כיבושים להישאר בקבוצה: "נשאר יהלום", כתב באינסטגרם

צילום מסך

בשורות מצוינות לאוהדי מכבי נתניה. מלך שערי ליגת העל בעונה החולפת דיא סבע נשאר אצל היהלומים. היום (ראשון) הודיעו הצהובים-שחורים: "נשאר יהלום! מועדון הכדורגל מכבי נתניה והשחקן דיא סבע מאושרים להודיע על המשך דרכם המשותפת בעונה הקרובה". סבע עצמו העלה פוסט לאינסטגרם בו כתב: "נשאר יהלום, הלב אמר נתניה".

רק הבוקר הבהיר הבעלים אייל סגל בשיחה עם וואלה! ספורט כי מעבר לקבוצה אחרת בישראל לא עומד על הפרק והצהיר: "דיא סבע ישחק במכבי נתניה או בחו"ל. שום קבוצה בישראל לא יכולה לשלם סכום שיגרום לי לא לישון בלילה". כזכור, אחרי העונה הנהדרת שלו ב-2017/18 בה כבש 24 שערים בליגת העל, קבוצות רבות חשקו בשירותיו של סבע במהלך הקיץ. בין היתר הוזכרו רובין קאזאן הרוסית, לודוגורץ הבולגרית, ויטסה ההולנדית וגם הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

סבע בן ה-25 למעשה סיים בשתי העונות החולפות כמלך השערים כיוון שב-2016/17 הוביל את טבלת הכובשים של הליגה הלאומית עם 18 שערים, אליהם ניתן גם להוסיף 12 בישולים, וכמובן עלייה בחזרה לליגת העל עם נתניה. סבע גדל בנוער של בית"ר טוברוק וב-2011 החל את הקריירה המקצוענית שלו במכבי תל אביב, אבל רשם רק שתי הופעות והושאל להפועל באר שבע, כשבעונת 2012/13 הוא מושאל להפועל באר שבע. סבע הושאל לחצי עונה נוספת להפועל באר שבע לפני שב-2013 עבר לבני סכנין. לאחר מכן הוא עבר למכבי פתח תקוה, בה שיחק ב-2013/14. בתום אותה עונה עבר למכבי נתניה, שהייתה אז העולה החדשה לליגת העל. בסוף אותה עונה קרע סבע את הרצועה הצולבת וחזר לכישרות רק במאי 2016 אז ירד עם נתניה לליגה הלאומית.

עוד בנושא:
בבוקר הבטיח אייל סגל: "סבע ישחק רק בנתניה או בחו"ל"
ההצעה המרשימה של לודוגורץ לדיא סבע

דיא סבע שחקן מכבי נתניה הודעה. מתוך הפייסבוק של מכבי נתניה, אתר רשמי
בשורות נהדרות למכבי נתניה/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully