וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לטענת גורמים במועדון, אלאך טרפד את הגעת האסלביינק

יעקב שחר כבר סיכם עם איזי שרצקי את הפרטים בנוגע לרכישת כוכב קרית שמונה ב-9 מיליון שקלים, אך על פי גורמים במועדון, המנהל הטכני סירב למהלך בשל "אי התאמה" לצרכים המקצועיים ומעדיף את דיא סבע על פניו. תגובת מכבי חיפה: "אין אמת בדברים"

דוברות מכבי חיפה

מו אלאך טרפד את מעברו של נייג'ל האסלביינק למכבי חיפה, כך טוענים גורמים במועדון הירוק. לוואלה! ספורט נודע כי יעקב שחר סיכם עם איזי שרצקי על מעברו של הקשר תמורת 9 מיליון שקלים, אולם מי שהכשיל את העסקה הזאת היה לא אחר מאשר המנהל הטכני של המועדון. לטענת אותם גורמים, שחר אמר כי המילה האחרונה תהיה של אלאך, וזה סירב למהלך בשל אי התאמה של האסלביינק לצרכים המקצועיים של הירוקים. אלאך נתן עדיפות להבאת דיא סבע על פניו של ההולנדי מקרית שמונה, אך כעת עם הודעת מכבי נתניה על הישארותו של מלך השערים, אופציית האסלביינק עשויה לשוב להיות רלוונטית.

"היו שיחות אישיות בין איזי ליענקל'ה", טוען גורם בכיר המעורה בפרטים. "בשיחות כבר סוכמו פרטי העסקה, אבל בסוף יענקל'ה הודיע שנכון לעכשיו הוא לא מוציא את העסקה לפועל".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ופתאום מכבי חיפה שוב במקום הראשון: המספרים ההיסטוריים של ליגת העל
שלומי אזולאי, קשר מכבי חיפה, בראיון מיוחד: "הרגשתי שמשהו נקרע לי מהגוף"

נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
לא מתאים לצרכים המקצועיים. נייג'ל האסלביינק/ברני ארדוב

בחיפה יש לחץ גדול להחתים קשר התקפי בעל יכולות מוכחות עוד השבוע. יש שהגדילו ואמרו בחיפה כי אותו לחץ גורם ללא מעט מתחים בתוך המועדון, גם בשל דרישת הקהל לראות שחקנים נוספים מגיעים לקבוצה. סבע היה המטרה, אך הוא כאמור ירד מהפרק לאור הודעת מכבי נתניה. פרט להאסלביינק, גם אופציית החזרתו של ליאור רפאלוב קיימת.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "הידיעה איננה נכונה. אין אמת בדברים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully