וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם השיגה מדליית זהב גם בתרגיל האלות במינסק

אחרי שיא העולם בתרגיל זה והזכייה בזהב בתחרות הקרב-רב, המתעמלת האומנותית בת ה-19 אספה זהב שני בגביע העולם בבלארוס עם 20.25 נקודות והוסיפה גם מדליית ארד בתרגיל הכדור

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
עוד מדליה. לינוי אשרם/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

יממה לאחר שקבעה שיא עולם מדהים בתרגיל האלות עם 20.65 נקודות, לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) במדליית זהב בגמר של תרגיל זה, בתחרות מסבב גביע העולם הנערכת במינסק, בלארוס. הפעם המתעמלת הישראלית בת ה-19 קיבלה ציון של 20.25, אך זה הספיק לה כדי להקדים את אלכסנדרה סולדטובה (19.6) ואנסטסיה סלוס (19.35).

כזכור, אשרם זכתה אתמול במדליית הזהב בתחרות הקרב-רב, כך שזהו הזהב שני שלה בתחרות בבלארוס. בנוסף לשתי מדליות הזהב, אשרם הוסיפה גם ארד בתרגיל הכדור עם ציון של 19.65. בגמר החישוק הפילה אשרם את הכדור והסתפקה במקום השישי (18.650 נקודות) כמו בגמר האחרון שלה בתרגיל הסרט, עם 17.450.

נבחרת ההתעמלות האומנותית הייתה קרובה למדליה, אך סיימה במקום הרביעי בתרגיל החישוקים עם ציון של 20.6. בתרגיל החבלים והכדורים, הסתפקו הבנות במקום השישי עם 18.3. ניקול זליקמן סיימה שביעית בתרגיל הכדור עם 17.2 ושמינית בתרגיל החישוק עם 17.

איילת זוסמן המאמנת של לינוי אשרם בתגובה על התחרות במינסק: "סיימנו הכנה מוצלחת במינסק במסגרת סבב גביע האתגר. התחרות במינסק מהווה אחת משתי תחרויות ההכנה האחרונות של אשרם לקראת אליפות העולם שתיערך בחודש הבא בסופיה שבבולגריה. בסוף השבוע הקרוב תתחרה אשרם בתחרות ההכנה השנייה והאחרונה בקזאן שברוסיה. המטרה שהצבנו בתחרות ההכנה במינסק הייתה לבדוק את התרגילים ולאפשר לנו כצוות המקצועי של אשרם לבחון את דרגות הקושי והביצוע של התרגילים ולהתאימם ללינוי וטרם יציאתה לאליפות העולם.

"לשמחתנו הרבה לינוי עשתה תחרות מוצלחת כשהשיא היה מדליית זהב בקרב רב (המקצוע האולימפי) תוך שהיא מפגינה ביצועים טובים. יש לנו עדיין הרבה עבודה לקראת אליפות העולם ואנחנו עושות הכל כצוות על מנת להכין את לינוי לתחרויות הבאות בצורה המיטבית".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת היהלום: לונה צ'מטאי סיימה במקום השביעי בריצה ל-3,000 מטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully