וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.8: אדן הזאר "מאושר בצ'לסי"

קשר הבלוז התראיין ודיבר על עתידו: "אני לא אעזוב השנה, נראה מה יקרה בעוד שנה או שנתיים". באלוטלי לא יצטרף למארסיי, הבית החדש של ז'וליו באפטיסטה, וגם: ההשפלה תקרב את חמד ל.ק.פ.ר?

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* הבלם אדווינאס גירדבאיניס ששוחרר לאחרונה מהפועל תל אביב חתם לעונה אחת בקבוצה קשלה באזרבייג'ן.

* נירנברג צירפה את החלוץ היפני יויה קובו מגנט הבלגית. קובו בן ה-24 הושאל לעונה אחת, בתומה תהיה לגרמנים אופציה לרכוש אותו.

* לאון ביילי, החלוץ הג'מייקני המוכשר של באייר לברקוזן שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות בכירות ביבשת, האריך את חוזהו במועדון הגרמני עד 2023.

* ז'וליו באפטיסטה, זוכרים? הברזילאי שכונה "החיה" ושיחק בין היתר בריאל מדריד וארסנל חתם בקלוז' הרומנית.

* אלסיו צ'רצ'י האיטלקי חתם באנקראגוצ'ו הטורקית, ותראו איך היא הציגה אותו:

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מסימיליאנו אלגרי: "אנחנו חייבים לתת לכריסטיאנו רונאלדו את הכדור במקומות הנכונים"
העברות בעולם, 18.8: "ריאל מדריד מוכנה לשלם 300 מיליון יורו על ניימאר"

שמועות

* אדן הזאר התראיין לרדיו מונטה קרלו ודיבר על עתידו בצ'לסי. "אני בסדר גמור כאן", אמר הבלגי, "נראה מה יקרה בעוד שנה או שנתיים. לעזוב השנה? אני לא אעזוב. כולם מה אמרתי אחרי גביע העולם, אבל אני מאושר כאן. חלון ההעברות באנגליה נסגר כבר, קבוצות לא יכולות לרכוש שחקנים. זה יהיה קצת מוזר אם ימכרו אותי עכשיו כשהם לא יכולים להביא מחליף".

* בורוסיה דורטמונד דורשת 70 מיליון יורו עבור יוליאן וייגל, הקשר הצעיר שנמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן.

* דייויד מויס מאמנה של ווסטהאם לשעבר הוא אחד המועמדים המובילים להתמנות למאמן נבחרת ארה"ב.

* ב"דון באלון" טוענים שריאל מדריד מחפשת עוד חלופות בשוק ההעברות ועשויה להגיש למונאקו הצעה עבור רדאמל פלקאו, חלוצה המצוין של נבחרת קולומביה.

* ב"סאן" הלונדוני מדווחים שפפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי מעוניין ברובן נבס, קשרה הפורטוגלי של וולבס. נבס, שהושווה כבר לאנדראה פירלו, צפוי לעלות בסביבות 76 מיליון יורו.

* פריס סן ז'רמן הבינה שצ'לסי לא תהיה מוכנה למכור לה את אנגולו קאנטה, ועל כן סימנה אלטרנטיבה בעמדת הקשר האחורי: סמי חדירה מיובנטוס, כך על פי התקשורת הצפרתית.

* שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של אלופת צרפת הוא מגן אתלטיקו מדריד פליפה לואיס, כך טוענים ב"מארקה". דייגו סימאונה מעוניין להשאירו בקולצ'ונרוס.

* וזה לא נגמר שם. פריס סן ז'רמן מביעה עניין גם במגן טוטנהאם דני רוז. ב"פריס יונייטד" דווח כי התרנגולים ידרשו 25 מיליון יורו עבורו, אך תומאס טוכל עשוי להעדיף מגנים אחרים, דוגמת וונדל מבאייר לברקוזן או פיליפ מקס מאוגסבורג.

* שמועה אחרונה בנוגע לקבוצת הפאר הצרפתית: לאחר צירופו של ג'אנלואיג'י בופון, פריס סן ז'רמן עשויה לפנות גם לחברו הטוב קלאודיו מרקיזיו, ששוחרר מיובנטוס בסוף השבוע.

* גלאטסראיי עשויה לפנות לארסנל בניסיון לצרף את דני וולבק, אולם האנגלי לא מעוניין לעבור לטורקיה כרגע.

* החלוץ באיטליה נסגר וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' נשאר בלאציו, נכון לרגע זה. על פי דיווחים באיטליה, הסרבי הנהדר צפוי כעת לחתום על חוזה חדש בקבוצתו הנוכחית.

* על אף העניין שגילו בו באיירן מינכן, טוטנהאם וקבוצות אחרות, מגן נבחרת צרפת בנז'מן פבאר יישאר בשטוטגרט, כך על פי המנהל המקצועי של המועדון: "הוא שחקן לקבוצות גדולות, אבל עונה נוספת אצלנו תעשה לו טוב".

* מאמן מארסיי רודי גרסיה הכחיש את השמועות לגבי מעבר אפשרי של מריו באלוטלי: "בתקשורת מדברים על זה, לא בתוך המועדון שלנו. אנחנו לא זקוקים לחלוץ".

* בתקשורת הצרפתית טוענים שחלוץ בשיקטאש אלברו נגרדו צפוי להצטרף בקרוב למונאקו. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא דומאגוי וידה, בלם נבחרת קרואטיה.

* שינויים בהנהלת ספורטינג ליסבון עשויים להסתיים בכך שרוברטו קרלוס ישמש כמנהל המקצועי החדש של הקבוצה הפורטוגלית.

* לאחר התבוסה 7:1 לווסט ברומיץ', מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס סטיב מקלארן הבהיר: "אנחנו חייבים חיזוק". אחד השמות המרכזיים נותר זה של תומר חמד, שעשוי להצטרף כמושאל מברייטון.

* שאלקה מעוניינת לשאול מאינטר את הקשר זו'אאו מריו.

פליפה לואיס מגן אתלטיקו מדריד. AP
בקרוב בצרפת? פליפה לואיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully