וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: פדרר מול דג'וקוביץ' בגמר הגברים, האלפ - ברטנס בנשים

אחרי שהסרבי גבר 4:6, 6:3, 3:6 צ'יליץ', השוויצרי קבע מולו דייט בגמר (23:00) בזכות פרישה של גופין במערכה השנייה, ביתרון 0:1 לפדרר. 3:6, 4:6 להאלפ על סבאלנקה, קיקי ברטנס מחכה בגמר

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
לא היה פשוט. דג'וקוביץ'/AP

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים נכנס לסיבובים המתקדמים והסופיים שלו. הערב (שבת) התקיימו משחקי חצי הגמר אצל הנשים ואצל הגברים.

גברים

עבור נובאק דג'וקוביץ' זהו לא סתם עוד טורניר. אם יצליח לזכות בו, יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמשלים "גולדן מאסטרס" - זכייה בתשעת הטורנירים מסבב המאסטרס. כעת הוא רחוק ניצחון אחד בלבד מהשלמת המטרה, לאחר שהערב הצליח להכניע את מארין צ'יליץ' עם 4:6, 6:3, 3:6, ובכך השיג סוג של נקמה על ההפסד לקרואטי בגמר טורניר קווינס. אבל בדרך לזכייה תואר הוא עומד לפגוש מכר ותיק ומאיים, רוג'ר פדרר. השוויצרי האגדי ניצל פרישה של דויד גופין בשל פציעה בפיגור 1:0 במערכות (6:7 לפדרר בסט הראשון) ובמצב של 1:1 במערכה השנייה, והעפיל לגמר כדי לחדש את היריבות עם היריב הסרבי המושבע.

נשים

עד השבוע שעבר קיקי ברטנס לא ניצחה מעולם טניסאית מהטופ 10 העולמי על משטח קשה, עכשיו יש לה כבר חמישה ניצחונות כאלה. ההולנדית בת ה-26 (17 בעולם), שהגיעה בשבוע שעבר עד לרבע הגמר במונטריאול, הצליחה לעלות לגמר בסינסינטי ונראה שהיא מסוגלת לרשום הישג גדול אולי באליפות ארצות הברית שתיפתח בסוף החודש. ההולנדית הצליחה לחזור מפיגור ל-6:3, 4:6, 2:6 מול פטרה קביטובה הצ'כית, המדורגת שישית בעולם ודורגה שמינית בטורניר. ברטנס, שנזקקה לשעה ו-54 דקות על מנת להשיג את הכרטיס לגמר, הייתה ביום הגשות מרשים עם 10 אייסים, אבל גם ביצעה 7 שגיאות כפולות. בגמר מחכה לה המדורגת 1 בעולם סימונה האלפ, שניצחה 3:6, 4:6 את ארינה סבאלנקה הבלארוסית (34) תוך שעה ו-17 דקות.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. AP
הגיע הזמן לחדש את היריבות. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully