וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נפלא: המתעמלת לינוי אשרם קבעה שיא עולם בתרגיל האלות

הישראלית בת ה-19 זכתה לציון של 20.65 בגביע העולם במינסק, הציון הגבוה ביותר מאז שונתה החוקה לפני שנתיים, והשיגה את מדליית הזהב בתחרות הקרב-רב עם ציון כולל של 77.800

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
שיא עולם ומדליית זהב. לינוי אשרם/GettyImages

הישג נפלא למתעמלת האמנותית לינוי אשרם. הישראלית בת ה-19 קבעה היום (שבת) שיא עולם בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק, לאחר שהשיגה ציון של 20.65. מדובר בציון הגבוה ביותר אי פעם בתרגיל אלות, או ליתר דיוק הגבוה ביותר בשנתיים האחרונות, מאז שונתה החוקה. את השיא הקודם קבעה הרוסייה דינה אברינה, עם 20.050 באליפות אירופה בספרד.

לאחר מכן אשרם המשיכה להציג יכולת גבוהה וזכתה במדליית זהב בקרב רב. היא השיגה בתרגיל הסרט ציון של 17.100, והגיעה לציון כולל של 77.800 שהבטיח לה את המקום הראשון בתחרות. אשרם היא הישראלית הראשונה שזוכה פעמיית באותה שנה במדליית זהב בקרב רב בגביע האתגר, וכמו כן הראשונה שאינה מנבחרת רוסיה שעושה זאת מאז שנת 2013.

באוגוסט אשתקד זכתה אשרם בשתי מדליות ארד באליפות העולם שנערכה בפזארו שבאיטליה, כשסיימה שלישית בתחרות הקרב-רב וגם בתרגיל הסרט. באותה אליפות סיימה רביעית בתרגיל הכדור ושישית בתרגיל החישוק. באפריל האחרון חזרה לפזארו, לתחרות בסבב גביע העולם, ושוב קטפה ארד בקרב-רב, ובתרגיל האלות השיגה את מדליית הזהב. בחודש שעבר הוסיפה לעצמה עוד זכייה באליפות ישראלית, עם מקום ראשון בקרב-רב וזהב בכל ארבעת תרגילי המכשירים.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully