וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל מצהיר: אשים סוף לויכוחי הפנדלים בין ניימאר לקבאני

מאמן פריס סן ז'רמן משוכנע שהאינטריגות והחיכוכים בין הכוכבים "לא יחזרו אצלי", ומתכנן להתייעץ עם השניים לפני כל משחק כדי להכריע מי יהיה הבועט התורן: "בטוח שנצליח לפתור את הבעיה"

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר. AP
בעיות האגו יימשכו? ניימאר וקבאני/AP

תומאס טוכל קיבל לידיו את פריס סן ז'רמן בין היתר כדי לעשות סדר בכאוס השורר בחדר ההלבשה. העונה החולפת תחת אונאי אמרי הייתה מלאה באינטריגות וחיכוכים בין הכוכבים, שבאו לידי ביטוי בין היתר בויכוחים חוזרים ונשנים בין ניימאר לאדינסון קבאני מי יבעט את הפנדלים והבעיטות החופשיות של הקבוצה.

טוכל מציע פיתרון פשוט: לפני כל משחק, הוא יכנס את השניים בחדר ההלבשה ויחליט יחד איתם מיהו הבועט התורן. "אני מודה, זה לא הסטייל שלי. אני לא אוהב להחליט חצי שעה לפני משחק מי הולך לבעוט, כי אני חושב שזה נותן פתח לבעיות. אבל אנחנו מחפשים כרגע כל מיני כיוונים, ואני בטוח שנצליח לפתור את זה", אמר המאמן אמש (שישי) לקראת המשחק מול גנגאן במסגרת המחזור השני בליגה הצרפתית (18:00, ספורט 5).

טוכל הוסיף ש"במשך כל הקריירה, אף פעם לא נתקלתי בבעיות כאלה. לכן אני משוכנע שמה שקרה בעונה שעברה לא יחזור גם העונה. זה אפילו לא צריך להיות משהו מסובך מדי. לא יהיה לי שום קושי בזה".

עוד בנושא

צרפת: ריימס ניצחה 0:1 את ליון ונשארה מושלמת
עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully