וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר הזיעו בדרך לחצי הגמר

הסרבי המתקאמבק ניצח 5:7, 6:4, 3:6 את מילוש ראוניץ' ויפגוש בחצי הגמר את מרין צ'יליץ', שגבר על קרניו-בוסטה. 7:6 (2), 6:7 (6), 2:6 לפדרר על ואוורינקה, יפגוש בחצי הגמר את דויד גופן

טניסאי שוויצרי, רוג'ר פדרר. AP
עוד ניצחון על ואוורינקה. פדרר/AP

טורניר המאסטרס סינסינטי מגיע לשלבים המכריעים. הלילה (בין שישי לשבת) נקבעו משחקי חצי הגמר בטורניר הגברים: נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את מרין צ'יליץ' לקרב בניחוח בלקני, בעוד רוג'ר פדרר יתמודד מול דויד גופן.

גברים

נובאק דג'וקוביץ' המשיך להראות סימני קאמבק במשחק קשה מול מילוש ראוניץ', אותו הכריע תוך שעתיים ו-32 דקות בתוצאה 5:7, 6:4, 3:6. הסרבי אמנם נגרר לשלוש מערכות, אבל הציג שוב עצבים מברזל במערכה השלישית והבטיח את מקומו בחצי הגמר, שם יפגוש כאמור את מרין צ'יליץ', שבעצמו עלה לשם בזכות ניצחון 6:7 (7), 4:6 על פבלו קרניו-בוסטה.

הגמר המיוחל בין פדרר לדג'וקוביץ' עדיין אפשרי, אחרי שהשוויצרי גבר על בן ארצו סטן ואוורינקה 7:6 (2), 6:7 (6), 2:6 במשחק קשוח ומורט עצבים שנמשך שעתיים ו-19 דקות, והוכרע לטובת פדרר למרות הפסד במערכה הראשונה. היריב שיעמוד בין פדרר לבין הגמר יהיה דויד גופן הבלגי, שהפתיע את חואן מרטין דל פוטרו עם ניצחון בשתי מערכות, שתיהן לאחר שובר שוויון, 6:7 (5), 6:7 (4).

נשים

המדורגת 1 בעולם סימונה האלפ גברה 4:6, 1:6 על לסיה צורנקו האוקראינית וסידרה לעצמה מפגש בחצי הגמר מול ארינה סבאלנקה, הפתעת הטורניר, שהדיחה את מדיסון קיז עם ניצחון 3:6, 4:6. בחצי הגמר השני תתמודדנה פטרה קביטובה (8) - שניצחה 5:7, 7:5, 3:6 את אליס מרטנס - מול קיקי ברטנס שגברה 4:6, 3:6 על אלינה סביטולינה.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
לאט לאט חוזר לעצמו. דג'וקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully