וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מרקיז רייט חתם לעונה אחת

הגארד (1.85, 23) יהפוך לזר השלישי של צביקה שרף אחרי דשון סטיבנס וקמרון לונג, ואמור לשמש כרכז המוביל. רשם אשתקד עונת רוקי מוצלחת באירופה במדי קורמנד ההונגרית

בסרטון: ביצועים של רייט בעונה שעברה

זר שלישי למכבי ראשון לציון: הגארד מרקיז רייט (1.85, 23) חתם היום (שישי) לעונה הקרובה, ויצטרף לפורוורד/סנטר דשון סטיבנס והגארד קמרון לונג במצבת האמריקאים של הקבוצה. הוא אמור לשמש כרכז המוביל של צביקה שרף בעונה הקרובה, ולחלוק את הדקות בעמדת הפוינט גארד עם נמרוד טישמן ועמית עבו שכבר חתומים בקבוצה. פרט לשניים הללו, גם אדם אריאל, עוז בלייזר, איגור קולשוב ואיתי שגב מעטרים את הסגל הישראלי של ראשון לציון.

רייט הוא בוגר מכללת סיינה הקטנה. הוא השלים בקולג'ים ארבע שנים מלאות ושיפר את ממוצעיו מדי עונה, כשבתור סיניור הוא רושם ממוצעים של 16.8 נקודות, 5 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק. בשנה החולפת רשם עונת רוקי מוצלחת באירופה במדי קורמנד ההונגרית, אותה הדריך מאמן בני הרצליה הנכנס גאשפר פוטוצ'ניק. במהלך העונה העמיד הרכז, שנחשב למוסר מצוין ולגארד אחראי וחכם, ממוצעים של 11.5 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק בליגה ההונגרית, ו-12.5 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים ביורופקאפ.

שחקן מכללת סיינה מרקיז רייט. AP
יפרוץ בעיר היין? מרקיז רייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully