וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעלומה של שנים נפתרה": מסי הצהיר - אני אוהד ניואל'ס אולד בויס

אוהדי ריבר ניכסו אותו אליהם, האולטראס של רוסאריו הציג "הוכחות" שליבו בכלל שלהם והשבוע אפילו אוהדי בוקה לקחו עליו בעלות. אבל סרטון ישן שפורסם אמש מספק הוכחה חד משמעית. צפו

ליאונל מסי עם חולצה של ניואל'ס אולד בויס. מתוך טוויטר, צילום מסך
עכשיו אף אחד כבר לא יחשוב אחרת. מסי עם החולצה של ניואל'ס בתור נער/צילום מסך, מתוך טוויטר

כשליאונל מסי עזב את ארגנטינה והשתקע בברצלונה כשהיה בן 13 בלבד, הוא לא האמין שכעבור שנים רבות עדיין יתנהל במולדתו ויכוח סוער בנוגע לזהות הקבוצה האהודה עליו. נכון, הפרעוש גדל בבית של אוהדי ניואל'ס אולד בויס מושבעים, לבש את מדי הקבוצה מגיל 6 ואף הצהיר בעבר ש"אם אי פעם אחזור לשחק בארגנטינה, זה יהיה אך ורק במדי אולד בויס". אולם למרות כל הסימנים, גם אוהדי קבוצות אחרות בארגנטינה הרשו לעצמם לנכס את מסי לעצמם לאורך השנים.

אוהדי ריבר פלייט - הקבוצה אליה מסי היה מיועד לעבור כשהיה בן 10, אולם מעברו נמנע בשל בעיות כלכליות - היו מוכנים להישבע שבסתר ליבו הפרעוש מעודד את קבוצתם האהובה. גם אוהדי רוסאריו, היריבה המושבעת של ניואל'ס, הרשו לעצמם לקחת בעלות על הכוכב הגדול ולטעון פעמים רבות שאהדתו שמורה לקבוצה מהצד השני של הכביש. ולאחרונה - במהלך הביקור של בוקה ג'וניורס בברצלונה - הופצו במדינה דיווחים על כך שמספר 10 האגדי אוהד בכלל את הבוסטרוס.

אמש (חמישי) התקבלה ההוכחה הכי חותכת לתעלומה שמעסיקה את הארגטינאים זמן רב: בסרטון שצולם בשנת 2010 ולא פורסם עד היום, נראה מסי נשאל על ידי עובר אורח איזו קבוצה הוא אוהד. תשובתו של מסי, באופן לא מפתיע, הייתה ניואל'ס בולד בויס. האם זה יספיק לארגנטינאים כדי לשים סוף לשאלה הנצחית?

עוד בנושא

שבת, 23:15, ערוץ 50: מסי וברצלונה פותחים עונה מול אלאבס
שלשום: ברצלונה הביסה 0:3 את בוקה וזכתה בגביע גאמפר
מסי: "אשתקד הודחנו בצורה כואבת, עכשיו צריך לזכות בצ'מפיונס"

מסי מלהטט במדי ניואל'ס בגיל 10

מסי בפעולה, שנת 1999

וכאן מסי בן 12

לפני שנתיים התעמת מסי עם אוהד של ריבר פלייט

וב-2011 גם אוהד של רוסאריו ניסה לפגוע בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully