וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "נכנסנו ללחץ ועצבים, אבל עברנו". היריבה הבאה: סרפסבורג

16.8.2018 / 22:38

מכבי תל אביב נשמה לרווחה לאחר המהפך ב-1:2 על פיוניק והעלייה לפלייאוף הליגה האירופית. בשבוע הבא: המשחק הראשון מול הנורבגים בחוץ. איביץ': "לא טוב שאין עוד ישראליות באירופה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב שמרה על מסורת השנים האחרונות ועלתה הערב (חמישי) לשלב הפלייאוף באירופה בפעם החמישית ברציפות. הצהובים חזרו מפיגור מול פיוניק ירבאן, ניצחו 1:2 בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ובשלב הפלייאוף תפגוש את סרפסבורג הנורבגית, שניצחה 0:1 בקרואטיה את רייקה משער של פטריק מורטנסן בדקה ה-83 ותארח את המשחק הראשון בשבוע הבא (23 באוגוסט). הגומלין יהיה בנתניה ב-30 באוגוסט.

מעבר נוסף, יאפשר למכבי תל אביב לחגוג עלייה רביעית ברציפות לשלב הבתים, אחרי הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2015/16 ולאחר מכן שתי הופעות בליגה האירופית.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע הודחה מאירופה אחרי הפסד 3:1 לאפואל ניקוסיה
הפועל חיפה נפרדה מאירופה אחרי הפסד 2:0 לאטאלנטה

שחקני מכבי תל אביב אלירן עטר, דור מיכה. ברני ארדוב
יש אופי. דור מיכה עם אלירן עטר/ברני ארדוב

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל זה לא היה קל. פגשנו קבוצה מאורגנת שמשחק על התקפות מתפרצות וכדורים ארוכים. איבדנו ביטחון אחרי הספיגה והיינו חייבים להראות שאנחנו ממשיכים לשחק את המשחק שלנו - זה עניין מנטלי. ניסינו לכבוש מהר שער שוויון כשהם היו עם 9-10 שחקנים מאחורי הכדור, אבל צריך להיות סבלני במצב כזה ולא להילחץ. במחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים וכבשנו. אני חושב שהיינו צריכים לגמור את זה במשחק הראשון שגם בו היו לנו הזדמנויות. זה שנשארנו היחידים באירופה לא טוב לכדורגל הישראלי, עדיף שיהיו עוד קבוצות בליגה האירופית".

הקפטן דור מיכה: "ספגנו שער לא מחויב המציאות, נכנסנו ללחץ ועצבים, קצת הסתבכנו, אבל הראנו אופי וניצחנו. בסך הכול השגנו את המטרה. אני תמיד רוצה להבקיע, היום הצטרפתי יותר והגעתי להזדמנויות. יש לנו הרבה פוטנציאל וכישרון, אנחנו רחוקים מלהרשים, אבל בשלב הזה מבחן התוצאה יותר חשוב - את היכולת נשפר בהמשך".

עוד באותו נושא

אלירן עטר שוב הכריע, מכבי תל אביב עלתה עם 1:2 על פיוניק

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היה קל. ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

הכירו את סרפסבורג

האצטדיון: סרפסבורג סטדיון, כ-6,800 מקומות.

המאמן: גייר באקה בן ה-48 עומד על הקווים מאז 2015 והצעיד את הקבוצה לשורה של הצלחות: העפלה לגמר הגביע ב-2015, מקום שלישי ב-2017 והעפלה עד לפלייאוף (בינתיים) של מוקדמות הליגה האירופית בקמפיין הראשון אי פעם באירופה.

הכוכב: מאטי לונד נילסן הדני הוא אמנם לא כוכב נוצץ, אבל הוא הדינמו של סרפסבורג במרכז המגרש. בגיל 30 הוא סוחב על הגב ניסיון של בפסקארה, ורונה ופרוג'ה האיטלקיות ונחשב לאחד הברגים החשובים בקבוצה הנורבגית.

שימו לב ל...: רוני שוורץ ופטריק מורטנסן, שניהם דנים, הם האנשים המסוכנים בחוד הנורבגי. שוורץ שב-2014 נקנה על ידי גנגאן הצרפתית תמורת 2 מיליון יורו, כבש העונה 7 שערים בכל המסגרות ולמורטנסן יש 8. למרות זאת, המאמן באקה עורך רוטציה רחבה בין אירופה לליגה וקשה לדעת מי מהם ישחק, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully