וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן מינכן הביסה 1:4 את המבורג, צפו בתקציר

חאלד נארי העלה את הצפוניים ליתרון (25), אבל צמד של סנדרו ואגנר (31 בפנדל ו-41 עם העקב) וצמד של תומאס מולר (73 ו-86) סידרו לבווארים מהפך. צפו בשערים מהמשחק החגיגי

צפו בתקציר המשחק

שלושה ימים אחרי שזכתה בסופרקאפ הגרמני עם 0:5 מוחץ מול איינטרכט פרנקפורט, המשיכה הערב (רביעי) באיירן מינכן במשחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת עונת 2018/19. הבווארים פגשו יריבה מוכרת כשתארחו באצטדיון פולקספארק אצל המבורג, שפתחה כבר את העונה בליגה השנייה עם הפסד וניצחון. באיירן מינכן ניצחה 1:4 בזכות צמדים של סנדרו ואגנר ותומאס מולר.

השער הראשון במשחק היה שייך דווקא למארחת. לואיס הולטבי קיבל כדור בתוך הרחבה ופרגן יפה לחאלד נארי, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1 של HSV בדקה ה-25. השער הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-31 והפנדל אותו בעט ואגנר פנימה אחרי שקינגסלי קומאן הוכשל ברחבה. המהפך הושלם בדקה ה-41 כשלאון גורצקה העביר מסירת רוחב משמאל ו-ואגנר בעט עם העקב כדור מדהים פנימה, 1:2. בדקה ה-73 כבשה באיירן את השלישי כשמולר המשיך פנימה מסירת רוחב. מולר, שהיום לפני עשר שנים רשם את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה מול אותה המבורג, כבש בדקה ה-86 את הרביעי של קבוצתו והשני שלו. ריברי מסר לקימיש בצד שמאל, קיבל ממנו בחזרה והמשיך למולר, שבעט בנגיעה אחת לפינה הקרובה ופנימה את ה-1:4 של באיירן מינכן.

הרכב באיירן מינכן: מנואל נוייר (סוון אולרייך, 46), ראפיניה (יוזואה קימיש, 59), מקסים אבודיה (ניקלאס זולה, 46), איבן מיכאיילביץ' (קיליאן זנקבייל, 59), דרק קוהן (מרווין צוני, 83), סבסטיאן רודי (טיאגו אלקנטרה, 59), אריאן רובן (פרנק ריברי, 46), רנאטו סאנצ'ס (מקסימיליאן צאייזר, 73), לאון גורצקה (תומאס מולר, 59), קינגסלי קומאן (מקסימיליאן פרנטצקה, 59), סנדרו ואגנר (יוזואה צירקצה, 73).

סנדרו ואגנר שחקן באיירן מינכן חוגג מול המבורג. רויטרס
סנדרו ואגנר חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully