וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: סשה זברב הודח כבר בסיבוב השני, נובאק דג'וקוביץ' עלה

המדורג שלישי בטורניר הפסיד 5:7, 6:4, 7:5 להאסה, דג'וקוביץ' ניצח 6:4, 2:6, 1:6 את מנארינו, צ'יליץ' הצליח לשרוד מול קופיל. נשים: סבאלנקה ניצחה את קרולינה פלישקובה

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
עוד הדחה מוקדמת. זברב/AP

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים נמשך היום (רביעי) עם משחקים רבים מהסיבוב השני כשכל המדורגים הבכירים כבר בעניינים.

גברים

אחרי שהודח כבר ברבע הגמר בטורונטו דווקא לאחר הזכייה בוושינגטון, נפרד עכשיו סשה זברב מסינסינטי כבר בסיבוב השני. הגרמני, המדורג שלישי בטורניר ורביעי בעולם, הפסיד 5:7, 6:4, 7:5 לרובין האסה ההולנדי בן ה-31 (55 בעולם). עבור האסה זה היה הניצחון השני מול זברב בארבעה מפגשים והשני ברציפות אחרי שגבר עליו גם בשנה שעברה בטורניר מאסטרס, אז זה היה בפריס.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג עשירי בעולם, הצליח לעלות לסיבוב השלישי אחרי פתיחה לא מוצלחת במיוחד. הסרבי עשה את זה בסופו של דבר עם 6:4, 2:6, 1:6 מול אדריאן מנארינו הצרפתי, נגדו שיחק שלוש פעמים בעבר (בכל המקרים זה היה על דשא, כולל פעמיים בווימבלדון) ומעולם לא שמט נגדו אפילו מערכה לפני הערב.

מארין צ'יליץ', המדורג שביעי בעולם, נאלץ לעבוד קשה מאוד כדי לצלוח את הסיבוב השני. הקרואטי נזקק לשעתיים ועוד 19 דקות כדי לנצח 7:6 (4), 4:6, 4:6 את מאריוס קופיל הרומני (92) בעל ההגשות האימתניות, שסיים את המשחק עם 16 אייסים, פי שניים מהכמות שהייתה לצ'יליץ', שבעצמו נחשב לאחד המגישים הטובים בסבב.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
פעם ראשונה שהוא שומט מערכה מול מנארינו. דג'וקוביץ'/AP

נשים

ארינה סבאלנקה הבלארוסית (34) ממשיכה בהתקדמות המרשימה שלה והצליחה לשלוח את קרולינה פלישקובה (8) לארוז כבר אחרי הסיבוב השני. סבאלנקה חזרה מפיגור מערכה ל-6:2, 3:6, 5:7 בדרך לסיבוב השלישי ותוך כדי שהיא מפציצה 13 אייסים.

סלואן סטיבנס האמריקאית (3) הפסידה רק לפני שלושה ימים בגמר טורניר מונטריאול והיום כבר הצליחה לנצח בלי בעיות מיוחדת 3:6, 2:6 את טטיאנה מריה הגרמנייה (85).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. AP
ממשיכה בהתקדמות שלה. סבאלנקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully