וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: סרינה וויליאמס חזרה בסטייל, דג'וקוביץ' הזיע בסיבוב הראשון

האמריקאית שבה למגרשים אחרי שספגה את ההפסד הכי חד צדדי בקריירה וגברה 1:6, 2:6 על גברילובה. הסרבי איבד שמונה נקודות משחק אך ניצח 4:6, 6:7 (4) את סטיב ג'ונסון. ואוורינקה הרשים

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
בסופו של דבר הוא ניצח. דג'וקוביץ'/AP

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס של הגברים ופרמייר של הנשים נמשך הלילה (בין שני לשלישי) עם משחקים רבים בסיבוב הראשון. המשחקים יימשכו במהלך היום.

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (10) המתקאמבק, שנכנע במפתיע השבוע לסטפנוס ציציפאס היווני, הזדקק לשעתיים ושלוש דקות וללא פחות מתשע נקודות משחק כדי לגבור על סטיב ג'ונסון (33) 4:6, 6:7 (4). הסרבי הזיע לא מעט בדרך לניצחון, אבל בסופו של דבר השיג אותו וקבע מפגש עם אדריאנו ממארינו בשלב הבא. סטן ואוורינקה (151), שכמו דג'וקוביץ' נמצא בעיצומו של קאמבק, השיג ניצחון מרשים על דייגו שוורצמן (12), 2:6, 6:4, 3:6 תוך שעה ו-57 דקות.

נשים

גולת הכותרת של משחקי הלילה הייתה החזרה של סרינה וויליאמס (27) למגרשים לראשונה מאז ספגה את ההפסד הכי חד צדדי בקריירה לג'ו קונטה. האמריקאית נראתה מצוין מול דריה גברילובה (23), הלהיבה את הקהל הביתי וניצחה 1:6, 2:6 תוך שעה ושש דקות בלבד. ילנה אוסטפנקו (11) הופתעה על ידי אליז קורנה (33) ונוצחה 1:6, 7:5, 6:0 תוך שעתיים ושלוש דקות.

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
ברוכה השבה. סרינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully