וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט נחת אחרי הזכייה במדליה: "הוא הראה אופי מנצח"

המתעמל שב ארצה אחרי שקטף את מדליית הכסף באליפות אירופה בגלזגו ואמר: "כשיצאתי לעשות את התרגיל לא חשבתי על שום דבר". מאמנו סרגיי וייסבורג: "זה מרגש מאוד, אני מאושר עבורו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ארטיום דולגופיאט נחת הלילה (בין שני לשלישי) בנמל התעופה בן גוריון יומיים אחרי הזכייה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות הנערכת בגלגזו, סקוטלנד. המתעמל בן ה-20, שהוכתר מוקדם יותר השנה לסגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע, קיבל ציון 14.466, שני רק לאלוף הבריטי דומיניק גנינגהאם שסיים עם 14.666 וקטף את מדליית הזהב.

"כשאתה יוצא לעשות תרגיל באליפות עולם או אליפות אירופה אתה לא חושב על מדליה", אמר דולגופיאט לאחר הנחיתה בישראל. "אתה לא חושב על מחר או על אתמול, אלא חושב רק על אותו רגע ועל מה צריך לעשות".

מאמנו סרגיי וייסבורג אמר לאחר הנחיתה: "שלושה גמרים ומקום עשירי, זה הישג שבחיים לא הגענו אליו באליפות אירופה. הפעם האחרונה שעשינו תחרות קבוצתית הייתה באליפות העולם ב-2014 מקום 30. לגבי ארטיום - בכל תחרות כזאת כל המתמודדים שווים. מי שיותר חזק באופי מנצח, מי שיותר מוכן. לארטיום היו סיכויים גבוהים לזכות במדליה אבל לזכות במדליית כסף זה מאוד מרגש, אני מאוד שמח בשבילו".

ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי. קובי אליהו
דולגופיאט מציג את המדליה/קובי אליהו
ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי, עם מאמנו סרגיי וייסבורג. קובי אליהו
גם למאמן סרגיי וייסבורג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully