וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: אנדי מארי הודח בסיבוב הראשון על ידי לוקא פוי

הבריטי הפסיד 6:1, 1:6, 6:4 למדורג 16 בטורניר וסיים את דרכו מוקדם בטורניר הרביעי מאז החזרה שלו. קיי נישיקורי עלה לסיבוב השני. נשים: ויקטוריה אזרנקה עם ניצחון דרמטי

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
הודח מוקדם. מארי/AP

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס של הגברים ופרמייר של הנשים יצא לדרך היום (שני) באופן מלא עם משחקים רבים מהסיבוב הראשון.

גברים

בטורניר הרביעי שלו בלבד מאז החזרה אנדי מארי הודח כבר בסיבוב הראשון. הבריטי, שדורג בעבר במקום הראשון בעולם והיום מדורג 375 בשל היעדרות של שנה מהסבב, הפסיד 6:1, 1:6, 6:4 ללוקא פוי הצרפתי (17 בעולם). זו בעצם הפעם השנייה בארבעת הטורנירים האלה שמארי מפסיד כבר בסיבוב הראשון וזה מגיע דווקא אחרי שבוושינגטון הצליח לנצח בשלושה משחקים ברציפות לפני שפרש ולא התייצב למשחק מול אלכס דה מינור.

קיי נישיקורי מדורג רק 23 בעולם ולכן צריך לשחק בסיבוב הראשון בטורניר מאסטרס. הפעם הוא עשה את העבודה שלו עם 5:7, 3:6 במשחק מסוכן על הנייר מול אנדריי רובלב הרוסי (37). גם פאבלו קרניו בוסטה הספרדי, המדורג 13 בעולם, צלח משוכה גבוהה בסיבוב הראשון וניצח 3:6, 6:2, 3:6 את רישאר גאסקה בן ה-32, שמדורג 26.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
צלח את הסיבוב הראשון. נישיקורי/AP

נשים

ויקטוריה אזרנקה הייתה צריכה לעבוד קשה מאוד במשך שעתיים וחצי, אבל בסופו של דבר המדורג 87 בעולם, שקיבלה כרטיס חופשי להגרלה הראשית, צלחה את הסיבוב הראשון עם 7:6 (5), 2:6, 4:6 מול קרלה סוארס נבארו הספרדייה (25). עוד טניסאית ותיקה שקיבלה כרטיס חופשי להגרלה הראשית היא סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (88 בעולם) וגם היא הוכיחה שהייתה ראויה לכרטיס הזה. קוזנצובה ניצחה 4:6, 6:2, 6:7 (5) את שטפני פוגל השוויצרית (77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully