וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: אולריש מלקה נחת ויעבור בדיקות רפואיות

הבלם בן ה-19, המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, יחתום לעונה אחת בכפוף לבדיקות, כאשר לאדומים תהיה אופציה לרכוש אותו מאקנאס הפינית ולהחתימו לארבע שנים נוספות

קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) כי הבלם אולריש מלקה נחת ויגיע מחר לבדיקות רפואיות, ואחריהן הוא צפוי לחתום בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לארבע עונות נוספות. מלקה יצטרף בהשאלה מאקנאס, ובסיום העונה תהיה לאדומים אפשרות לרכוש את כרטיסו מהקבוצה מהליגה השנייה בפינלנד, שהודיעה ביום שישי כי סוכמה השאלתו להפועל תל אביב.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
חסן אבו זייד חתם לעונה אחת בהפועל חדרה
הפועל תל אביב מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו

שחקן נבחרת חוף השנהב אולריש מלקה. GettyImages
יחליף בסגל את גירדבאיניס. אולריש מלקה/GettyImages

הבלם בן ה-19 יחליף בסגל של קובי רפואה את הליטאי אדווינאס גירדבאיניס שקיבל הודעת שחרור. הוא סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב כבר בשבוע שעבר, כאשר האדומים הגישו בקשה לוויזה עבורו ורק דמי העברה שדרשו הפינים הפרידו בין הצדדים. מתווה העסקה הנוכחי פתר את הבעיה וכעת השחקן הצעיר יגיע ארצה.

מלקה, שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, רשם 15 הופעות בליגה השנייה בפינלנד וכבש שער אחד עבור אקנאס, ממנה הגיע גם פול אדגר לבית"ר ירושלים. המאמן פטר הגלונד אמר ביום שישי: "למדנו ממקרה פול אדגר, הפעם העלנו את דמי ההשאלה והורדנו את סכום ההעברה העתידית. אנחנו שמחים שאקנאס מוזכרת בהקשרים האלה ושמועדונים רבים מתעניינים בשחקנים שלנו".

עוד באותו נושא

אקנאס הודיעה: הבלם אולריש מלקה הושאל להפועל תל אביב עד תום העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully