וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו וקולשוב ישחקו בנבחרת ישראל, כספי ודאוסון מחוץ לסגל

13.8.2018 / 19:02

שינוי קונספציה: לראשונה מאז ג'רון רוברטס ב-2007, המתאזרח במדים הלאומיים יהיה גארד. פורוורד ממפיס גריזליס יחמיץ גם את החלון הקרוב של נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם

צילום: לע"מ, עריכה: ניב מעוז

מאמן נבחרת ישראל, עודד קטש, החליט על שינוי קונספציה לקראת חלון המשחקים הקרוב, שיפתח את השלב השני במוקדמות גביע העולם. לראשונה מאז 2007, את משבצת המתאזרח יתפוס גארד ולא שחקן פנים - וג'ון דיברתולומאו יצטרף לסגל הלאומי, שיפורסם ככל הנראה מחר (שלישי) לקראת התכנסות הנבחרת ב-30 באוגוסט.

דיברתולומאו, המשמש כקפטן מכבי תל אביב, יהיה הראשון לתפוס את המשבצת מאז ג'רון רוברטס באליפות אירופה לפני 11 שנים. ההחלטה התקבלה לאחר שריצ'רד האוול הושעה בגין שימוש בחומרים אסורים בשלהי העונה החולפת. לא מדובר במינוי קבוע מאחר שבחלונות הבאים, שיתנגשו עם עונת היורוליג, דיברתולומאו לא יוכל ככל הנראה לשחק - ואז המתאזרחים האופציונליים מבחינתו של קטש יהיו סילבן לנדסברג ואולי ג'ו אלכסנדר.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
נבחרת הנערות ניצחה את טורקיה וחזרה לדרג א'
אליפות אירופה: נבחרת הקדטים הפסידה למונטנגרו 81:77

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
בכורה מעניינת. איגור קולשוב/AP

בצמד המשחקים מול גאורגיה (ב-13 בספטמבר ביד אליהו) וגרמניה (ב-16 בספטמבר בלייפציג) תירשם בכורה מעניינת לגארד נוסף, איגור קולשוב, שסיים לאחרונה את קריירת המכללות שלו וחתם במכבי ראשון לציון.

עומרי כספי, שלא הופיע כלל בשלב הראשון של מוקדמות גביע העולם בשל ההתנגשות עם עונת המשחקים ב-NBA, שוחרר מהסגל גם לקראת החלון הקרוב ויתרכז בהכנות עם קבוצתו החדשה, ממפיס גריזליס. גם שון דאוסון, שחתם הקיץ בז'ובנטוט בדאלונה, אינו צפוי לשחק הפעם בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully