וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עצר את ציציפאס וזכה בטורניר טורונטו, האלפ אלופת מונטריאול

המדורגים 1 בעולם בנשים ובגברים השלימו זכייה בטורניר המאסטרס 1000 בקנדה: נדאל ניצח את ציציפאס 2:6, 6:7 (4) ביום הולדתו ה-20, האלפ ניצחה 6:7 (6), 6:3, 4:6 את סטיבנס בשחזור גמר הרולאן גארוס

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
עד כאן, ילד. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל הצליח הלילה (שני) לשים קץ למסע המרשים של הכוכב העולה היווני סטפנוס ציציפאס, כשגבר עליו 2:6, 6:7 (4) בגמר טורניר רוג'רס קאפ בטורונטו. ציציפאס, שביום הולדתו ה-20 שיחק בגמר הטורניר מאסטרס 1000 היוקרתי אחרי שגבר בדרך על ארבעה טניסאי טופ 10, שוב הציג טניס איכותי, אבל לא לא יכול היה מול המדורג ראשון בעולם.

במערכה הראשונה נדאל סיפק שתי שבירות מהירות בטרם השלים 2:6 תוך 34 דקות מול המדורג 27 בעולם. במערכה השנייה הספרדי נאלץ לעבוד קשה יותר מול יריבו, שנהנה מתמיכה גדולה של הקהל ביציעים עם דגלי יוון המתנופפים, אבל רפא הצליח להשלים את המשימה כדי לזכות במאסטרס 1000 ה-33 בקריירה.

בזכות הניצחון נדאל הפך לטניסאי הרביעי בהיסטוריה שזוכה ב-80 תארים, והצטרף לג'ימי קונורס (109), רוג'ר פדרר (98) ואיבן לנדל (94).

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל אלוף גביע רוג'רס. GettyImages
מצטרף לרשימה מכובדת. רפא/GettyImages
הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ. רויטרס
חיבוק לגביע. האלפ/רויטרס

עוד בקנדה, במונטריאול, גם בנשים המדורגת מספר 1 הצליחה להניף את הגביע: הראשונה בעולם סימונה האלפ הרומנייה גברה 6:7 (6), 6:3, 4:6 על סלואן סטיבנס האמריקאית וזכתה בתואר. האלפ, שניצחה את סטיבנס השנה בגמר רולאן גארוס, השלימה זכייה שנייה בתואר בקנדה בשלוש השנים האחרונות.

האלפ נאלצה להציל ארבע נקודות מערכה בטרם זכתה בשובר השוויון המותח של המערכה הראשונה, שבו הרומנייה הוליכה 0:4, סטיבנס הפכה ל-6:4, והאלפ ניצחה 6:8. המערכה השנייה הייתה של האמריקאית, אבל האלפ חזרה בסערה, הוליכה 2:5 במערכה השלישית, ואומנם סטיבנס צימקה ל-5:4, אבל הרומנייה סגרה סיפור. "את גורמת לי להיות במיטבי", אמרה בסיום האלפ ליריבתה.

רפאל נדאל, סטפנוס ציציפאס. GettyImages
עוד ניפגש. רפא וציציפאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully