וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.8: אינטר הודיעה על צירופו של קייטה באלדה

הנראזורי ישאלו את הסנגלי לעונה אחת תמורת שישה מיליון יורו ומחויבים לרכוש אותו אחרי שנה בתמורת ל-40 מיליון. קווין גמיירו עבר לוולנסיה. פרסנל קימפמבה האריך את החוזה בפ.ס.ז'

AP

העברות

* אינטר הודיעה על צירופו של קייטה באלדה ממונאקו. הסנגלי הושאל לעונה אחת תמורת שישה מיליון יורו והנראזורי יהיו מחויבים לרכוש אותו לאחר מכן תמורת 40 מיליון יורו.

* מילאן הודיעה על עזיבתו של מנואל לוקאטלי. הקשר בן ה-20 הושאל לססואלו, לה יש מחויבות לרכוש אותו בתום העונה. "מילאן מאחלת למנואל בהצלחה בהמשך הקריירה ומודה לו על המקצוענות והמחויבות שגילה כלפי המועדון".

* פרסנל קימפמבה האריך את החוזה שלו בפריס סן ז'רמן עד 2023 וישתכר 7.2 מיליון יורו בכל אחת מהעונות הללו.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על מכירתו של קווין גמיירו לוולנסיה. סכום ההעברה של החלוץ הצרפתי בן ה-31 מוערך בכ-17 מיליון יורו.

* ניס שילמה לליון 10 מיליון יורו כדי לרכוש את החלוץ בן ה-19 מיזיאן מאולידה, שחתם על חוזה ארוך טווח. ליון תקבל גם 30 אחוזים ממכירה עתידית.

* אלאבס החתימה לשלוש שנים את הקשר בן ה-30 תומאס פינה, שנרכש ב-3 מיליון יורו מקלאב ברוז'.

* אוליבר נורווד, קשרה בן ה-27 של ברייטון, עבר בהשאלה לשפילד יונייטד, כאשר העסקה תהפוך קבועה בינואר עם דמי העברה בסך 2 מיליון ליש"ט.

* אדימילסון פרננדס, קשרה הפורטוגלי בן ה-22 של ווסטהאם, עבר בהשאלה לפיורנטינה מהסרייה A.

* ג'יימס ווילסון, החלוץ האנגלי בן ה-22 השייך למנצ'סטר יונייטד, הושאל לאברדין הסקוטית עד לסיום העונה.

* אוסמה טנאן, קשרה המרוקני בן ה-24 של סנט אטיין, חזר לליגה ההולנדית עם חוזה לעונה כמושאל באוטרכט. הצרפתים שלחו גם את הבלם השוויצרי לאו לקרואה בהשאלה להמבורג.

* פאולו גררו, החלוץ בן ה-34 שהיה קפטן נבחרת פרו במונדיאל, חתם לשלוש שנים באינטרנסיונל הברזילאית, אחרי ששיחק בליגה בקורינתיאנס ופלמנגו.

* לאונרדו אוז'ואה, 32, חלוצה הארגנטינאי של לסטר סיטי ששיחק כמושאל בברייטון, עבר רשמית לפאצ'וקה המקסיקנית.

שמועות

* כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי רוברטו מרטינס ותיירי הנרי ששיתפו פעולה בצוות של נבחרת בלגיה במונדיאל האחרון עשויים לאחד כוחות בלסטר סיטי. השועלים בוחנים אפשרות להיפרד ממאמנם קלוד פואל ועל פי הדיווחים אחת האפשרויות שעלתה היא החלפתו במרטינס והנרי.

* על פי דיווחים בטורקיה, לוריס קאריוס, הגיבור הטרגי של גמר ליגת האלופות, עשוי לעזוב את ליברפול ולהצטרף בהשאלה לבשיקטאש.

* בצהובון "דון באלון" מספר: טיאגו אלקנטרה שנחוש לעזוב את באיירן מינכן, התקשר לנציגיו ואחרי התלבטות קשה נתן להם אור ירוק לנהל מו"מ עם ריאל מדריד. ג'ולן לופטגי מאוד מעריך את קשר נבחרת ספרד, שגדל בברצלונה ונותר מאוד מזוהה איתה. העזיבה של מתאו קובאצ'יץ' לצ'לסי למעשה פינתה מקום בריאל מדריד לקשר חדש וההערכות הן שריאל מדריד תצטרך להיפרד מכ-50 מיליון יורו.

* נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו רמז כי ייתכנו התפתחויות בעניינו של פול פוגבה, שהודיע להנהלת מנצ'סטר יונייטד על רצונו לעבור לשורות אלופת ספרד. בהקשר זה אמר ברתומאו: "אני לא מדבר אף פעם על שמות ספציפיים, אבל יש עוד 20 יום לסגירת חלון ההעברות".

* על פי "ל'אקיפ" הצרפתי, גונסאלו גדש מתקרב לוולנסיה, בה שיחק כמושאל בעונה שעברה. פריס סן ז'רמן צפויה לקבל 45 מיליון יורו על הפורטוגלי הצעיר, בתוספת אחוזים ממכירה עתידית שלו.

* בצד השני של הכביש, מילאן אמורה לצרף את טיימואה בקאיוקו, לאחר שנרשמה התקרבות במשא ומתן עם צ'לסי והשחקן הגיע לבדיקות רפואיות. הרוסונרי ישלמו 3.5 מיליון יורו על השאלה, ויוכלו לרכוש את הקשר הצרפתי בן ה-23 ב-35 מיליון בסוף העונה.

* ולנסיה ממשיכה בניסיונות לצרף את דיבוק אוריגי, חלוצה הבלגי של ליברפול, אבל לא מוכנה לשלם 26 מיליון יורו כפי שדורשת סגנית אלופת אירופה.

* בויאן קרקיץ' ינסה לשקם את הקריירה שלו בפורטוגל? על פי דיווחים באנגליה, אקס ברצלונה עשוי לעבור בהשאלה מסטוק סיטי לפורטו או בנפיקה.

* סמאן קודוס, חלוצה בן ה-24 של נבחרת איראן, הודיע כי יחתום השבוע בראן לאחר שקבוצתו השבדית אסטרסונד קיבלה את ההצעה של הצרפתים בסך 3.5 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
נתן אור ירוק. טיאגו אלקנטרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully