וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות אירופה

מתעמל הקרקע בן ה-20, שהוכתר לסגן אלוף העולם באוקטובר האחרון, סיים במקום השני גם בתחרות האירופית שנערכה בגלזגו עם ציון של 14.466. שטילוב חמישי, גם מדבדב חמישי בשולחן הקפיצות

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

ארטיום דולגופיאט ממשיך לקצור הצלחות בזירה הבינלאומית. אחרי שהוכתר לסגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע, המתעמל בן ה-20 זכה היום (ראשון) במדליית כסף גם באליפות אירופה בהתעמלות הנערכת בגלזגו, סקוטלנד.

על זכייתו במדליית הכסף באליפות אירופה בגלזגו, יקבל דולגופיאט מענק מיוחד של 28 אלף שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנו סרגיי וייסבורג יקבל מחצית מהסכום.

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי עם מדליית הכסף, משמאל. GettyImages
מקום גם על הפודיום האירופי. ארטיום דולגופיאט עם המדליה, משמאל/GettyImages
ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי. GettyImages
ממצב את מעמדו בצמרת הענף. ארטיום דולגופיאט/GettyImages

דולגופיאט, שעלה מהמקום הראשון במוקדמות ולכן היה האחרון לעלות על המזרן, ידע לפיכך איזה ציון יידרש לו כדי לתפוס מקום על הפודיום. הישראלי רשם תרגיל נהדר וקיבל ציון של 14.466, שני רק לאלוף הבריטי דומיניק קנינגהאם שסיים עם 14.666 וקטף את מדליית הזהב.

אלכס שטילוב, אלוף אירופה מ-2013 ומי שזכה גם בחמש מדליות ארד ומדליית כסף אחת בתחרות זו, סיים הפעם רק במקום החמישי עם 14.233, אחרי שעלה לגמר מהמקום השביעי. שטילוב היה רחוק רק שתי עשיריות מהמקום השלישי השווה מדליית ארד.

כמו שטילוב, גם אנדריי מדבדב הסתפק במקום החמישי בשולחן הקפיצות. מדבדב סיים ראשון במוקדמות, אבל בגמר קבע תוצאה של 14.266 עם 13.933 בקפיצה הראשונה ו-14.600 בשנייה.

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. GettyImages
היה קרוב למדליית ארד נוספת. אלכס שטילוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully