וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השרוכים: "השחקנים החליטו לתת את המשחק לבית"ר ולא הספיקו להכין את אלמוג"

אביו של אלמוג חזן, שכבש את שער השוויון של הפועל בית שאן במשחק השרוכים, מגלה: "לא לקחו בחשבון שאלישע לוי יכניס אותו", וטוען: "המון קבוצות בליגת העל נתנו משחקים, וזה ככה עד היום". מתוך כתבה שתשודר מחר ב-20:00 בכאן 11

צילום מסך

יותר מ-20 שנה חלפו מאז משחק השרוכים, ופרטים חדשים ממשיכים להיחשף על המשחק המיתולוגי. כחלק מסדרת הכתבות "הכסא החם" של אורן אהרוני על היצרים והקטטות בבחירות לרשויות המקומיות, שתיפתח מחר ב-20:00 בכאן 11, סיפר משה חזן, אביו של אלמוג חזן, את הצד שלו לאירועים שהובילו למשחק הכי שנוי במחלוקת בתולדות הכדורגל הישראלי.

כזכור, בית"ר ירושלים היתה חייבת לנצח את הפועל בית שאן בקרית אליעזר כדי לזכות באליפות על חשבון הפועל תל אביב, והיא הובילה 1:2 עד הדקה ה-86, בה איזן במפתיע אלמוג חזן האלמוני ל-2:2 אחרי שעלה כמחליף וכבש את שער הבכורה שלו באותה עונה. מאותו רגע היה ניכר ששחקני בית שאן לא מתאמצים למנוע מיריבתם להבקיע, ובתוספת הזמן אכן הגיע שער האליפות של אשטוון פישונט.

"הם החליטו, השחקנים, רוב השחקנים הוותיקים, לתת את המשחק לבית"ר ירושלים", אמר חזן. "אתה מבין? ואיך אומרים? לא הספיקו להכין את אלמוג. לא לקחו בחשבון שאלישע לוי מכניס את אלמוג. לא הספיקו, הוא כבר שם את הגול. פעם היינו אהובים על כולם, בכל הארץ. עד המשחק ההוא. ואז הכל התפוצץ. את המשחק שלנו שידרו בטלוויזיה, בגלל זה כל הארץ ראתה. אבל המון קבוצות בליגת העל נתנו משחקים, ולא ראו את זה בגלל שלא היה שידור ישיר. כולם קיבלו, וכולם נתנו. ואתה יודע מה? זה עד היום. במקרה איתנו היה שידור ישיר...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully