וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע רוג'רס: רפאל נדאל יפגוש את קארן חצ'אנוב בחצי הגמר

השור ממאיורקה איבד מערכה אך התגבר 6:2, 4:6, 4:6 על מארין צ'יליץ'. הרוסי ניצח בקלות את רובין האסה 3:6, 1:6. בחצי הגמר השני יתמודדו קווין אנדרסון וסטפאנוס ציציפאס המפתיע

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
שומר על כושר מעולה. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל יפגוש את קארן חצ'אנוב בחצי גמר גביע רוג'רס הנערך בטורונטו. כך נקבע הלילה לאחר משחקי רבע הגמר. בחצי הגמר השני יתמודדו הפינליטס של ווימבלדון קווין אנדרסון מול סטפנוס ציציפאס היווני.

נדאל התגבר ברבע הגמר על מארין צ'יליץ'. הקרואטי ניצח את המערכה הראשונה 2:6, אבל השור ממאיורקה נכנס לקצב וניצח את שתי מערכות הבאות 4:6, 4:6 בדרך לניצחון במשחק כולו. חצ'אנוב מצידו גבר על רובין האסה ההולנדי בשתי מערכות חלקות 3:6, 1:6 במשחק שנמשך 56 דקות בלבד.

קווין אנדרסון ניצח בדרך לרבע הגמר ללא בעיות מיוחדות את גריגור דמיטרוב הבולגרי 2:6, 2:6 ויריבו סטפנוס ציציפאס בן ה-19 המשיך את המסע המופלא שלו בטורניר עם 6:3, 6:7 (11), 4:6 על סאשה זברב הגרמני.

אצל הנשים, אשלי ברטי עלתה לחצי הגמר עם 3:6, 1:6 על קיקי ברטנס ההולנדית. ברטי תפגוש בחצי הגמר את סלואן סטיבנס שהתגברה על אנסטסיה סבסטובה 2:6, 2:6.

לחצי הגמר השני העפילה סימונה האלפ לאחר שניצחה 5:7, 1:6 את קרולין גרסיה. הרומניה תפגוש בשלב הבא את אלינה סביטולינה שניצחה 5:7, 3:6 את אליס מרטנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully