וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה מיננקו מיררה בבכי: "עשיתי טעות ואני משלמת עליה. יכולתי להיות במקום אחר עכשיו"

קופצת המשולשת הגיבה באופן אמוציונאלי לאחר שלא הצליחה לזכות במדליה באליפות אירופה בברלין וסיימה את הגמר במקום החמישי. מיננקו: "אני מאוכזבת. זה היה שיעור חשוב לחיים מבחינתי"

רויטרס

אחרי מדליית הזהב של לונטה צ'מטאי באליפות אירופה הנערכת בימים אלו בברלין, חובבי האתלטיקה בארץ קיוו להמשכיות גם מכיוונה של חנה קנייזבה מיננקו. אבל קופצת המשולשת אכזבה אמש וסיימה במקום החמישי בלבד בגמר הקפיצה המשולשת עם תוצאה של 14.37 מטרים בלבד. אחרי התחרות קנייזבה מיננקו מיררה בבכי ויצאה במונולוג נרגש.

לדבריה: "הייתה לי תחרות מאוד קשה. הוצאתי מעצמי את המקסימום האפשרי כרגע. אין ניסים ואי אפשר לשנות דברים שבועיים לפני תחרות. עשיתי הכל כדי להגיע לכאן ולעשות תחרות טובה וזה מה שיצא לי היום. זה מאוד מאכזב. זה היה עבורי שיעור חשוב לחיים".

קופצת ישראלית חנה קנייזבה מיננקו. GettyImages
נס לא קרה. חנה קנייזבה מיננקו/GettyImages

מיננקו המשיכה ואמרה: "אני יודעת מה הטעויות שלי ואעבוד עליהן. אני מודעת לפוטנציאל שלי ואני מאוד מציאותית. השנה הייתה קשה ולא הצלחתי לעשות תוצאות טובות. הייתה לי בעיה עם הטכניקה. אני מודה לכל מי שתומך ומאמין בי לכל אורך השנה. אני מתנצלת שלא זכיתי במדליה, מאוד רציתי. עשיתי טעות ואני משלמת עליה. יכולתי להיות עכשיו במקום אחר".

כזכור, באליפות אירופה הקודמת זכתה מיננקו בת ה-28, המייצגת את ישראל מאז שנת 2012, במדליית כסף עם תוצאה של 14.51 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully