וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אור לאומי חתם לשנתיים

10.8.2018 / 10:48

הגארד (21, 1.94) שלא התאושש בעונה שעברה ממחלת הנשיקה, ישוב לבני הרצליה לאחר שהפועל תל אביב קיבלה פיצוי כספי ושחררה אותו. במועדון טרם מינו באופן רשמי את המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק

אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
בשעה טובה. לאומי/קובי אליהו

הסאגה סביב אור לאומי הגיעה הבוקר (שישי) לסיומה עם חתימתו של השחקן בבני הרצליה לשנתיים. בשבוע שעבר הודיע הבורר בין השחקן להפועל תל אביב, הקבוצה בה היה חתום לאומי, כי החוזה בין הצדדים תקף והוא יחזור לשורות האדומים, אלא שבהפועל כלל לא רצו להמשיך עם לאומי ובתום מגעים קצרים הוחלט לשחררו להרצליה תמורת פיצוי כספי.

לאומי (21, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובעונתו הראשונה כשחקן בוגר שיחק בסגל של הצהובים ובמקביל בכרטיס הכפול בעירוני רמת גן. את עונת 2015/16 פתח מצוין במדי אליצור אשקלון, וסיים את העונה במדי רמת גן כשבקיץ הוא מונה לקפטן נבחרת העתודה. בקיץ 2016 חתם לשלוש שנים בהפועל תל אביב, והושאל בעונתו הראשונה להרצליה. בסיום אותה עונה הפך לשחקן משמעותי בהרצליה ואף קלע במשחק אחד 23 נקודות נגד מכבי חיפה. לפני הפלייאוף חלה במחלת הנשיקה, ממנה לא התאושש, ולא שיחק לאורך כל העונה שעברה.

לאומי הוא הישראלי הרביעי בסגל של הרצליה לקראת העונה הבאה לצד ניצן חנוכי, סם סינגר וגייב לווין. בגזרת הזרים החתים אלדד אקוניס ארבעה - ג'ף אדריאן שממשיך עונה נוספת, הרוקיז שאקיל מוריס ובוגדן בליזניוק והרכז ג'יימס רובינסון. במועדון טרם הודיעו על החתמתו של המאמן גאשפר פוטוצ'ניק למאמן, בשל בעיות טכניות, אך המאמן סגור לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully